armando86 Napisano 23 Sierpień 2016 Share Napisano 23 Sierpień 2016 witam. piszę do osób które znają się na konserwacji monet a mianowicie srebrnych monet czym je potraktować żeby nie zniszczyć patyny ani samej monety. Może nic z nimi nie robić ale chwiałbym najbardziej tego zielonego nalotu pozbyć się z 2 zł, bo uważam że stan monety może się pogorszyć. Ktoś mi doradzał płyn conservo bądź winian ale odnośnie konserwacji monet jestem całkiem zielony. Proszę o mądre porady. Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
armando86 Napisano 23 Sierpień 2016 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2016 2 strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kampania wrześniowa Napisano 23 Sierpień 2016 Share Napisano 23 Sierpień 2016 Krążek filcowy na wierterkę powinien być na allegro-wyczyścisz i nie uszkodzisz-co do konserwacji to się zupełnie nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viator01 Napisano 23 Sierpień 2016 Share Napisano 23 Sierpień 2016 Na czyszczeniu też się nie znasz. Krążek obniża wartość monet. Idzemy czytaj ze zrozumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
armando86 Napisano 24 Sierpień 2016 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2016 to co mam zrobić żeby podnieść wartość tych monet i wyczyścić te zielone naloty a nie zniszczyć i nie obniżyć wartości monet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viator01 Napisano 24 Sierpień 2016 Share Napisano 24 Sierpień 2016 Podnieść wartości monet nie bardzo się da, ale można postarać się ich nie zniszczyć bezsensownym polerowaniem.O takim problemie była już dyskusja, więc nie będę powtarzałhttp://odkrywca.pl/jak-pozbyc-sie-zielonego-nalotu-ze-srebra-,359176.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...