Skocz do zawartości

PZL P11c remont silnika Bristol Mercury


Woodhaven

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 221
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

Aby maska nie przesuwała się na wspornikach donitowano do niej korytka oparcia wspornika.
Całość jest mocna i jednocześnie odporna na wibracje zespołu napędowego.

Napisano

Osłony przednie

Jeśli odrzucimy kolektor wydechowy z pierścieniem Townend'a oraz cylindry kadłub samolotu okazuje się być całkiem aerodynamiczny!

Napisano

Tarcza tylna do której mocowane są dwa płaszcze osłony śmigła. Za tarczą tylną widać tarcze szkieletu osłon silnika i tarczę mocowania pierścienia Townend'a. Z przodu mocarne" śruby mocowania śmigła.

Napisano

Osłony tylne mają również otwory wentylacyjne komory silnika. Te pozyskaliśmy od Kolegów z Rumunii. Chociaż pochodzą z P11F to:
- pokazują sposób wymiarowania spline’ów,
- zawierają cenny wymiar: r=585

Napisano

Nad kominkiem znajduje się, sterowany z kabiny kaptur przysłaniający kominek. Jego zadaniem jest skracanie obiegu zimnego oleju. Bezpośrednio po powrocie z silnika olej trafiał przez kominek na otwór dolotowy do instalacji.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie