Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Składająca się z 2 części osłona, połączonych zawiasem, zapinane są dwoma, regulowanymi ściągaczami.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Aby maska nie przesuwała się na wspornikach donitowano do niej korytka oparcia wspornika.Całość jest mocna i jednocześnie odporna na wibracje zespołu napędowego.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Osłony przednieJeśli odrzucimy kolektor wydechowy z pierścieniem Townend'a oraz cylindry kadłub samolotu okazuje się być całkiem aerodynamiczny!
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 katalog części z elementami osłony śmigła
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Osłona przednia mocowanado stożka
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Tarcza przednia z płaszczem osłony śmigła. Drugi płaszcz zdemontowany.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Tarcza tylna do której mocowane są dwa płaszcze osłony śmigła. Za tarczą tylną widać tarcze szkieletu osłon silnika i tarczę mocowania pierścienia Townend'a. Z przodu mocarne" śruby mocowania śmigła.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Osłony tylne cylindrów.Dziewięć blach profilowanych na abce" z w nitowanymi odpowietrznikami komory silnika.Tarcza szkieletu i szkielet
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Osłony tylne mają również otwory wentylacyjne komory silnika. Te pozyskaliśmy od Kolegów z Rumunii. Chociaż pochodzą z P11F to:- pokazują sposób wymiarowania spline’ów,- zawierają cenny wymiar: r=585
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Zbiornik oleju.Spawany z blachy aluminiowej zbiornik oleju o pojemności 27 litrów
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 W srodku przegrody oraz kominek wlewowy
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Nad kominkiem znajduje się, sterowany z kabiny kaptur przysłaniający kominek. Jego zadaniem jest skracanie obiegu zimnego oleju. Bezpośrednio po powrocie z silnika olej trafiał przez kominek na otwór dolotowy do instalacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.