Skocz do zawartości
  • 0

Ruski samolot

khl32

Pytanie

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Trafię na bank, a znajomy nie pogrywa, bo go nie ma jeszcze i nie mam jak pogadać :) Ale jutro lub pojutrze wszystko będzie jasne :)
Napisano

щитки
убирать
выпускать
противо
давлением
coś jakby hamulcami sterować przeciwciśnieniem ?
(ale pilotem nie jestem :))

To mój złomek identycznej tabliczki jak Twoja. Znaleziona wśród fury resztek samolotu Jak-9T.
I właściwie tyle mogę dodać. Ale za chińskiego boga nie mogę jej namierzyć w kokpicie.

Napisano
Dziękuję za tak szczegółową odpowiedź. Postaram się odszukać resztę samolotu, o ile będzie to w ogóle możliwe. Pozdrawiam :)
Napisano
3. Widoczne napisy w języku rosyjskim oraz sam samolot. Wygląda na myśliwiec, ale jestem całkowitym laikiem, więc proszę o pomoc.
Napisano
To zaokrąglenie przy górnej tabliczce to dolne położenie dźwigni klap (50 stopni), poniżej oba zawory do sterowania klapami.

Co do Jak-9T, nie bardzo, może być Jak-7B, Jak-3, itd.

Fakt faktem ciężko znaleźć właściwy kokpit.
Napisano
Co spec to spec :) Wszyscy pomogli po trochu, a tu mam jeszcze dwa elementy poszycia. Raczej nie wiele mówiące. Stan chyba nie najgorszy, jak mniemam po rozbiciu. Niestety wciąż nie znam miejsca znaleziska.
Napisano
Tylko ten element, nic więcej? Na pewno coś jeszcze jest, resztki ammo, blaszki z sygnaturami itd. Jak ci naprawdę zależy na poważnej i wiarygodnej id - poszukaj jeszcze.

Mam skojarzenia z tą opisaną tabliczką i zaworkami" w tej blaszce. Ale to wieczorem, jak sprawdzę w domu.
Napisano
Ten element znalazł znajomy i trafił by na skup złomu...
Jest jeszcze element poszycia kadłuba, ale bez opisów. Zapytam go o dokładne miejsce i spróbuję coś jeszcze odszukać. Dobrze było by wiedzieć czego szukam :) Pozdrawiam i czekam do wieczora
Napisano
Kolega Woodhaven wszystko wyjaśnił. Nie ma jak dostęp do źródeł.