Skocz do zawartości

Remont czogłu T-70 w Muzeum Broni Pancernej w Poznaniu


sil3nt

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiemy, że bardzo dużo osób czekało na ten remont. Jeden ze starszych i ciekawszych czołgów w naszej kolekcji ( starszy jest tylko TK-S ). Remontowany 30 lat temu i z wypalonego wraku zmienił się w jeżdżący pojazd. Dziś znów trafia na warsztat ....

http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/472-remont-t-70-pocztek-

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 weeks later...
Napisano

Przyjazd do Pławiec
http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/478-remont-t-70m-przyjazd-do-pawiec-i-diagnoza

p.s.
Moc silnika 140 KM

Napisano
Swojego czasu znaleziony został przez Lewandowskiego zrzyn Su-76 gdzie podłoga była cała http://detektorysci.pl/aktualnosci-6/stug-iii-z-mazowsza/ . Wiem że to co napiszę to herezja ale może ktoś od Lewandowskiego wskazałby lokalizację tego zrzyna? Może nadałoby się to do remontu?
Napisano
Te thanatos czy jak ci tam albo po prostu Lewandowski.
Możesz już nie używac internetu? To Forum też chcesz podac do prokuratury? Tak jak PFE?
Panie jc1234 przedobrzyłem , posypuję głowę popiołem.Ale nikt nie jest doskonały.Nie wiedziałem że jak uderzyc w st
Napisano


Wracając do tematu.
Według informacji dostępnych w sieci zespół napędowy czołgu T70 składał się z dwóch silników GAZ-202 sprzężonych liniowo, pracujących na jeden wał i przekazujących moment obrotowy na pojedynczą, typową skrzynię przekładniową samochodu ciężarowego.

Nasuwa się pytanie czy MBP dysponuje dwoma silnikami czy tylko jedenym. Czy pozostałe elementy układu przeniesienia napędu są jak w oryginale czy tylko zaadaptowane podczas pierwotnego remontu jak silnik.

Czy zachowały się jakieś materiały zdjęciowe z pierwotnie prowadzonych prac?


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora PATRON 09:28 19-12-2012
Napisano
Tak się zastanawiam czy pozyskanie silników zgodnych z oryginałem jest zupełnie niemożliwe ze względu na ich rzadkość czy to raczej kwestia ograniczonego budżetu?
Napisano
Ekipa remontująca pewnie wie, ale tu nie masz pojęcia bredząc o silnikach które są bezproblemowo dostępne. A na łącznik silników nie ma szans. Jedyny znany luźny" jest w Kubince.
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Napisano
w wale łączącym skrzynie z dyfrem zastosowaliście krzyżak tylko od strony skrzyni i nie widać wielowpustu by wał mógł się skracać / wydłużać a to nie jest chyba prawidłowo ? :-)

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie