sil3nt Napisano 7 Grudzień 2012 Autor Napisano 7 Grudzień 2012 Wiemy, że bardzo dużo osób czekało na ten remont. Jeden ze starszych i ciekawszych czołgów w naszej kolekcji ( starszy jest tylko TK-S ). Remontowany 30 lat temu i z wypalonego wraku zmienił się w jeżdżący pojazd. Dziś znów trafia na warsztat ....http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/472-remont-t-70-pocztek-
sil3nt Napisano 17 Grudzień 2012 Autor Napisano 17 Grudzień 2012 Przyjazd do Pławiec http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/478-remont-t-70m-przyjazd-do-pawiec-i-diagnozap.s.Moc silnika 140 KM
polsmol Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Czy on nie powinienem mieć dwóch silników?
marcin 112 Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Swojego czasu znaleziony został przez Lewandowskiego zrzyn Su-76 gdzie podłoga była cała http://detektorysci.pl/aktualnosci-6/stug-iii-z-mazowsza/ . Wiem że to co napiszę to herezja ale może ktoś od Lewandowskiego wskazałby lokalizację tego zrzyna? Może nadałoby się to do remontu?
thanatos Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 A co za to ktoś od Lewandowskiego dostanie w zamian?
matp7mef Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 A co by się stało jakby pan thanatos prezent świąteczny zrobił dla dobra wspólnego? Oczywiście dla dobra jedynego zachowanego w Polsce T-70.
thanatos Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Już Lewandowski robił prezenty świąteczne dla dobra wspólnego i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.
jc1234 Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Skąd Wam takie pomysły do głowy przychodzą ? Jacek
marcin 112 Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Te thanatos czy jak ci tam albo po prostu Lewandowski.Możesz już nie używac internetu? To Forum też chcesz podac do prokuratury? Tak jak PFE?Panie jc1234 przedobrzyłem , posypuję głowę popiołem.Ale nikt nie jest doskonały.Nie wiedziałem że jak uderzyc w st
PATRON Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 wystarczy ....proszę o powrót do wątkuPATRON
polsmol Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Wracając do tematu. Według informacji dostępnych w sieci zespół napędowy czołgu T70 składał się z dwóch silników GAZ-202 sprzężonych liniowo, pracujących na jeden wał i przekazujących moment obrotowy na pojedynczą, typową skrzynię przekładniową samochodu ciężarowego. Nasuwa się pytanie czy MBP dysponuje dwoma silnikami czy tylko jedenym. Czy pozostałe elementy układu przeniesienia napędu są jak w oryginale czy tylko zaadaptowane podczas pierwotnego remontu jak silnik. Czy zachowały się jakieś materiały zdjęciowe z pierwotnie prowadzonych prac?Post został zmieniony ostatnio przez moderatora PATRON 09:28 19-12-2012
Trooper85 Napisano 18 Grudzień 2012 Napisano 18 Grudzień 2012 Silnik sztuk jedna produkcji kapitalistyczno-imperialistycznej o mocy wystarczającej.Będzie niekoszerny (i tak jest) ale jeżdżący.
sil3nt Napisano 21 Grudzień 2012 Autor Napisano 21 Grudzień 2012 Podłoga: spalona i krucha ....http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/481-remont-t-70m-podoga
polsmol Napisano 23 Grudzień 2012 Napisano 23 Grudzień 2012 Tak się zastanawiam czy pozyskanie silników zgodnych z oryginałem jest zupełnie niemożliwe ze względu na ich rzadkość czy to raczej kwestia ograniczonego budżetu?
rlewyl Napisano 23 Grudzień 2012 Napisano 23 Grudzień 2012 Widać kompletny brak znajomości tematu. Problemem nie jest silnik tylko łącznik między silnikami.
polsmol Napisano 23 Grudzień 2012 Napisano 23 Grudzień 2012 Myślę, że ekipa z MBP doskonale wie w czym problem. Pytanie czy te brakujące elementy są w zasięgu czy nie.
rlewyl Napisano 23 Grudzień 2012 Napisano 23 Grudzień 2012 Ekipa remontująca pewnie wie, ale tu nie masz pojęcia bredząc o silnikach które są bezproblemowo dostępne. A na łącznik silników nie ma szans. Jedyny znany luźny" jest w Kubince.
erwin1 Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 Czemu zaraz bredzi ?! Po prostu zapytał !Wesołych Świąt ;-))
sil3nt Napisano 9 Styczeń 2013 Autor Napisano 9 Styczeń 2013 Przymiarka silnika http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/490-remont-t-70m-przymiarka-silnika
sil3nt Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Napisano 24 Styczeń 2013 http://muzeumbronipancernej.pl/pl/remonty/t-70/494-remont-t-70m-przygotowanie-do-malowania
spz kurz Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 w wale łączącym skrzynie z dyfrem zastosowaliście krzyżak tylko od strony skrzyni i nie widać wielowpustu by wał mógł się skracać / wydłużać a to nie jest chyba prawidłowo ? :-)
esterendensen Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 To jest prawidłowo.Po co niby Twoim zdaniem drugi krzyżak i zmieniająca się długość wałka?!
PATRON Napisano 24 Styczeń 2013 Napisano 24 Styczeń 2013 ano nie jest prawidłowo z punktu widzenia pkm...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.