MilKam88 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2012 Witam,wpadła mi ostatnio taka o to niemiecka pucha. Zastanawiam się nad jej konserwacją, a dokładniej rozważam kąpiel" w kwasie szczawiowym. Trochę przeglądałem wątków na ten temat i w większości przypadków efekty czyszczenia fantów w tym kwasie były zadowalające. Ja jednak jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie i wolę się poradzić kolegów, którym kwas szczawiowy nie jest obcy :) Tak jak widać na zdjęciach puszka jest skorodowana, ale bez dziur. Miejscami widać oryginalną farbę. Środek wygląda bardzo zdrowo. Dużo farby. Mam pytanie czy w ogóle jest sens ją czyścić szczawiem"? Czy efekt może być na tyle zadowalający, że jest to gra warta świeczki? Nie chciałbym jej popsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MilKam88 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2012 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MilKam88 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2012 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MilKam88 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2012 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MilKam88 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2012 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MilKam88 Napisano 20 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2012 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vis1939 Napisano 20 Wrzesień 2012 Share Napisano 20 Wrzesień 2012 Spróbuj fosolem,choć pewnie większości grubszego nalotu nie ruszy.Jeśli efekt Cię nie zadowoli to kąpiel w szczawiu jedyne wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...