tofik248 Napisano 20 Marzec 2012 Autor Napisano 20 Marzec 2012 Witam wszystkich! Tak jak wyzej mam zamiar przeznaczyc kwotę do 1,8tys zł na nowy wykrywacz. Wczesniej chodziłem z chińczykiem - na początek spoko - świetna zabawa,no i przez niecały rok na połowę nowego sprzętu udało się złomu nakopać ;)... Potrzebuję dobrego sprzętu... Chodzę głównie po polach,okolicach i ruinach starych gospodarstw (przydała by się dobra dyskryminacja)Zastanawiam się nad : Armand Prospector 2,RUTUS PROXIMA 5.0 ale tak w zasadzie nie znam się na sprzęcie w ogole, dlatego tez proszę o doradzenie w tej kwestii... Pomózcie
krank Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Jeżeli zastanawiasz się nad Prospectorem i Proximą to zastanów się jeszcze nad Solfernusem, ja osobiście zastanawiałbym się nad Proximą i Solfernusem widziałem oba wykrywacze w akcji i robią wrażenie z tym że Proxima jest o wiele popularniejsza...
AdrianGubin Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Wybierając sprzęt warto poczytać:http://www.proscan.gliwice.pl/forum/index.phpDowiesz się za co warto zapłacić.Pozdrawiam
Krychus Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 F5 słaby jest. Za tą sumkę lepiej Prizma 5G kupić ;)Pozdrawiam, K.
sza.man Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 kup ace 250,a za resztę kasy książki o historii regionu, gdzie mieszkasz.Tą metodą znajdziesz najwięcej
VanWorden Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 tofik248 - czy pisząc owy wykrywacz" masz na myśli fabrycznie nowy, czy po prostu nowy dla Ciebie? Na Twoim miejscu rozejrzałbym się za jakąś używką np. Whitesem MXT czy XLT. Super solidnie wykonane, świetne na pola, zaśmiecone miejsca, ruiny, depozyty a także ozwojowe" z możliwością dokupienia specjalistyczneych cewek itp.PozdrawiamVW
maxim026 Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 tofik248 posłuchaj VW a nieeee pozałujesz.pozdrawia