eksplorator1995 Napisano 27 Luty 2012 Autor Napisano 27 Luty 2012 Witam . Analizowałem różne fora ok 1 rok i unikłem zakupu jakiejś Chińskiej podróbki za 300zł którą chciałem kupić ^^.Dzięki wam jej nie kupiłem , przeanalizowałem spore działy na ten temat. Teraz rodzice się zgodzili i przeznaczają na sprzęt 850 zł .Jestem amatorem i wykrywacz zakupuję pierwszy raz. Teraz mam do was prośbę , abyście dali mi radę.Oto pytanko: 1.Czytałem o wykrywaczu FISHER , że za 800 zł jest dobry sprzęt , i radzi sobie dobrze z militarką . A ja mam pytanie czy np Taki Fisher będzie dobry do monet,łańcuszków , czy tylko do dużych przedmiotów. ??? Chciałem zakupić ACE 150 ponieważ słyszałem , że jest to dobry wykrywacz dla poczatkujących ale tylko moneciak".A o 250 słyszałem , że też moneciak to już zgłupiałem.Wiem tyle , że różnica pomiędzy nimi to pinpoint. Moje wymogi są takie , że chciałbym szukać monet,łańcuszków,odznaczeń,medali i do większych przedmiotów takich jak chełm,bagnet,pistolet . Czy to możliwe do ACE 250?? Jeżeli nie to dajcie nazwę takiego uniwersalnego wykrywacza, że np będzie jakiś bagnet lub zardzewiała broń na głębokości 60 cm to ją wykopią , ale także monetka zalegająca 30 cm w ziemi :).PRZEZNACZAM 850ZŁ NA SPRZĘT :).JESTEM W PEŁNI GOTOWY KUPIĆ ACE 250Proszę o szybką pomoc