wojtekA Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 Wybrano gorszy i droższy śmiglowiec to i taki efekt.Agusta były lepsze, ale przetarg tak ustawiono by wygrały te co wygrały.
Trooper85 Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Hypki i spółka jak zwykle na szczytach obiektywizmu.Dziwnym trafem Agusta 109 i EC 135 maja takie same silniki.Dziwnym trafem to Agusta LPR-u się rozsypała na ziemi.Dziwnym trafem Eurocoptery na wyposażeniu wszelkich służb ratowniczych widać dużo częściej niż A109.Ale jak wiadomo, wszystko co nie jest po myśli p. Hypkiego jest wynikiem nieudolności, układów i korupcji. Bo p. Hypki dałby radę zrobić masaż serca w kabinie A109, kupiłby silniki do MiGów-29 po cenie kartofli i zrobił przetarg na uzbrojenie dla F-16 nie patrząc na to, że wytwarza je tylko jeden producent...
wiluś Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 Panowie !!! Polecam starsze numery Skrzydlatej, gdzie właśnie porównywano EC z Augustą (jeszcze przed ogłoszeniem wyniku przetargu). Ta za A-109 był potężny lobbing, a SP wypunktowała wszystkie wady i zalety obu śmigłowców. Z racji pracy (jestem strażakiem z uprawnieniami HEMS Helicopter Emergency Medical Service) rozmawiałem z pilotami z bazy LPR w Gliwicach i na prawdę EC jest lepszy. A to, że silniki się sypią tego w czasie przetargu się nie przewidzi.
Trooper85 Napisano 27 Luty 2012 Napisano 27 Luty 2012 A to, że silniki się sypią tego w czasie przetargu się nie przewidzi."W A109 się niby w czasie eksploatacji nie sypały... bo na typowe akcje ratownicze latały głównie czajniki" :) A Agusta służyła najczęściej do transportu medycznego
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.