Skocz do zawartości
  • 0

drewniane obręcze rowerowe labor"

osinskir

Pytanie

Napisano
Jestem nowy na forum więc z góry przepraszam za ew. łędy i wypaczenia". A teraz do rzeczy, otórz stałem się ostatnio szczęśliwym posiadaczem drewnianych obręczy rowerowych 26 cali labor", piasta torpedo z 1939 roku. Obręcze są w na tyle fajnym stanie zachowania (prawie" nówka), że mimo iż jestem laikiem w tych sprawach postanowiłem skompletować do nich rower. I teraz putania - jakie dętki będą do nich pasowały (opony mam STOMILA 1 3/4)? jakie firmy uzywały tych obręczy (na pewno Kamiński pytanie jakie jeszcze) Będę wdzięczny za pomoc

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oponka o której pisałem 26 cali 1 3/4 - pociągnałem sprejem do uszczelek dlatego taka świetlista" w środku ma nalepiony znaczek z cyfrą 79 lub 78

Napisano
Jestem nowy na forum więc z góry przepraszam za ew. łędy i wypaczenia". A teraz do rzeczy, otórz stałem się ostatnio szczęśliwym posiadaczem drewnianych obręczy rowerowych 26 cali labor", piasta torpedo z 1939 roku. Obręcze są w na tyle fajnym stanie zachowania (prawie" nówka), że mimo iż jestem laikiem w tych sprawach postanowiłem skompletować do nich rower. I teraz putania - jakie dętki będą do nich pasowały (opony mam STOMILA 1 3/4)? jakie firmy uzywały tych obręczy (na pewno Kamiński pytanie jakie jeszcze) Będę wdzięczny za pomoc
Napisano
Po pierwsze to przypuszczalnie te obręcze są do opon fartuchowych (felcówek, klinczerowych). Są to opony wysokiego ciśnienia-ok. 6kG/cm2. Takich opon już się nie produkuje na masową skalę a jedynie w specjalnych firmach dla hobbystów. I nie są to opony tanie.
Pewności jednak nie mam bo brak zdjęcia.

C.
Napisano
Dodaj zdjęcie takie aby był widoczny profil felgi,
podaj wymiary.
Wtedy będzie można cóś bliżej pokombinowac.
Bez dobrych zdjęc raczej nie będzie sukcesu :(
Napisano