Skocz do zawartości

Nowy poszukiwacz wita wszystkich.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie koleżanki i koledzy poszukiwacze.
Mam na imię Piotr, mieszkam w województwie mazowieckim. Obserwuję Wasze forum od dłuższego czasu, ale dopiero teraz postanowiłem do Was dołączyć.
Mimo 33 lat, jestem nowicjuszem, dopiero zaczynam przygodę zwaną eksploracją, więc proszę o wyrozumiałość. Poszukiwania mają być dla mnie odskocznią od życia codziennego, stresów życia rodzinnego i pracy- ogólnie relaksem a nie pogonią za Bursztynową Komnatą :) . Liczy się dla mnie przyjemność płynąca z poszukiwań, jak to się mówi, nie o to chodzi aby złapać króliczka, tylko gonić go.
Od kilkunastu lat interesuję się I i II wojną światową w szczególności uzbrojeniem i wyposażeniem walczących stron ale również ciągnie mnie na pola w poszukiwaniu monetek.
Kodeks poszukiwacza przyswoiłem już dawno, tak więc do zobaczenia w terenie…

Witam:) Rówieśnika:) Życzę :Dszybkich nóżek, sokolego wzroku i dobrego ucha:), przyda sie na niepewnym i pewnym gruncie, no i płytkich dołków.
P.S. NO najlepiej by samemu się w nim nie znaleźć, bo w Polsce za to hobby moża tam trafić:)

Zasada nr 1: Zakopujemy dołki.
Zasada nr 2: Nie włazimy nikomu w szkodę (obsiane pola, stanowiska archeo itp)
Zasada nr 3: Cieszymy japę za każdym razem jak mamy możliwość wyskoczenia z wykrywką na łowy
Zasada nr 4: Najważniesza! Znajdziemy dobrą miejscówkę to piszemy do kol. Jacho i zapraszamy na wspólne łażenie ;)

Witaj i owocnych wykopków życzę.

Rozumiem, że kolega" uzyskał już wszelkie pozwolenia na prowadzenie eksploracji? WKZ, właściciel terenu? Czy raczej będzie kolejnym złodziejaszkiem podbierającym własność Państwa, czyli nas wszystkich? Może mili koledzy wyjaśnią nowemu koledze, że to fajne hobby" jest łamaniem prawa?

Dziękuję wszystkim za miłe powitanie na forum.
Kolego kaz41 - północna część mazowieckiego, niedaleko warmińsko-mazurskiego.