bassista Napisano 11 Maj 2012 Napisano 11 Maj 2012 dwie stacyjki. Lewa późniejsza, prawa oryginalna po naprawie i czyszczeniu
DOMILUD PL Napisano 11 Maj 2012 Napisano 11 Maj 2012 Wspaniale bassista, właśnie o to chodzi. W moim Żaku też wymieniono silnik oryginalny (awaria magneta i korbowodu) na komarowski. Twoje zdjęcia na pewno się przydadzą. Wrzucaj jak najwięcej.pzdr
Swiety82 Napisano 12 Maj 2012 Napisano 12 Maj 2012 Ładnie ładnie, widzę że polerka silnika była ;)Panowie czy do ramy od sztywniaka da się zamocować silnik zwykły (jajko) ale nie na pedały a normalnie z nóżkami? I gdzie te nóżki wtedy zamontować?
Ferenc Szisz Napisano 13 Maj 2012 Napisano 13 Maj 2012 Domilud jeśli mnie oczy nie mylą to masz w tym Żaku siedzenie z simsona sr w całkiem niezłym stanie a to rzadkość (takie siedzenie oczywiście)
DOMILUD PL Napisano 13 Maj 2012 Napisano 13 Maj 2012 Dzięki Ferenc, spojrzałem w google i oczywiście masz rację.
Swiety82 Napisano 27 Maj 2012 Napisano 27 Maj 2012 Panowie co taka cisza w temacie? Nikt nic nie robi? Ja rozglądam się za częściami do sztywniaka, ostatnio coś mało ich, pochwalcie sie swoimi ostatnimi dokonaniami!
DOMILUD PL Napisano 28 Maj 2012 Napisano 28 Maj 2012 Ja na razie szlifuję blachy w swoim Żaku (pozwolicie że od czasu do czasu wtrącę się ze swoim Żakiem - boć to Ryś, Żak, Komar to rodzeństwo) i szykuję całość do malowania. Kolor - wiśnia, albo coś koło tego. Silnik jeszcze nie ruszany. Kompletuję oryginalne części - na zdjęciu siodło ze sztywniaka nabyte kilka dni temu na All... za 65 zł (Swiety82 takie jak u ciebie). Są i nowe repliki po 200zł. :) Wcześniej za 16 zł bagażnik.I tak to się powoli buja.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.