Kuba115 Napisano 24 Październik 2011 Autor Share Napisano 24 Październik 2011 Witam. Trafiła mi się ostatnio taka manierka. Wiem, że jest to szrot, ale dla mnie ma dużą wartość. Na terenach na, których kopię takich fantów jest jak na lekarstwo, a z racji tego że jestem początkujący nawet łuska ma dla mnie znaczenie. I tu mam pytanie do Kolegów. Jak ją doczyścić? Manierka nie ma nigdzie dziur (jeszcze), a blacha jako tako się trzyma. Wiem że jak z magazynu już nie będzie wyglądała, ale może jakoś da się poprawić jej stan :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 24 Październik 2011 Autor Share Napisano 24 Październik 2011 Od spodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 24 Październik 2011 Autor Share Napisano 24 Październik 2011 Szyjka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 24 Październik 2011 Autor Share Napisano 24 Październik 2011 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vis1939 Napisano 24 Październik 2011 Share Napisano 24 Październik 2011 http://www.odkrywca.pl/manierka-wz-31,694541.html#694541 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba115 Napisano 24 Październik 2011 Autor Share Napisano 24 Październik 2011 Widziałem ten wątek. Na mojej nie ma raczej szans na farbę, więc może jakiś bardziej drastycznych metod będzie można użyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vis1939 Napisano 24 Październik 2011 Share Napisano 24 Październik 2011 Też mi się wydaje,że na farbę przy takim nasileniu korozji nie ma co liczyć.Ja bym zrobił elektrolizę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...