Jump to content

Dławik


piotr514

Recommended Posts

Posted
Ciężko będzie cokolwiek zrobić bo z tego co pamiętam w tym modelu dławik jest nitowany, co oznacze ze nie można go wyjąć aby poodginać nieco te sprężyny (no chyba ze popełnisz zbrodnie polegającą na zerwaniu orginalnych nitów). Jedyne co mozesz zrobić to porządnie naoliwić dławice...
Posted
Jest nitowany, na jeden nit.Nie popełnię takiej zbrodni. jak naoliwię to bagnet będzie brudny z smaru za każdym razem. Tak źle i tak niedobrze.
Posted
W jugolach był dławik taki sam jak np. w mannlicherach 95, czechach vz24 czy popularnych persach.
Pamietaj zawsze o tym aby prawidlowo wkladac bagnet czyli ostrzem do przodu (tak aby te sprezyny dotykały szlifu glowni a nie skrobały po zbroczu). Czasami tak jest (ale bardzo rzadko) że dławik jest za mocny, wtedy albo trzeba sie z tym pogodzić albo w ogóle nie wyjmowac bagnetu lub nie wkładać. ;)
Czy nasmarowanie dławika naprawde nic nie dało?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information