Skocz do zawartości

Dławik


piotr514

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Ciężko będzie cokolwiek zrobić bo z tego co pamiętam w tym modelu dławik jest nitowany, co oznacze ze nie można go wyjąć aby poodginać nieco te sprężyny (no chyba ze popełnisz zbrodnie polegającą na zerwaniu orginalnych nitów). Jedyne co mozesz zrobić to porządnie naoliwić dławice...
Napisano
Jest nitowany, na jeden nit.Nie popełnię takiej zbrodni. jak naoliwię to bagnet będzie brudny z smaru za każdym razem. Tak źle i tak niedobrze.
Napisano
W jugolach był dławik taki sam jak np. w mannlicherach 95, czechach vz24 czy popularnych persach.
Pamietaj zawsze o tym aby prawidlowo wkladac bagnet czyli ostrzem do przodu (tak aby te sprezyny dotykały szlifu glowni a nie skrobały po zbroczu). Czasami tak jest (ale bardzo rzadko) że dławik jest za mocny, wtedy albo trzeba sie z tym pogodzić albo w ogóle nie wyjmowac bagnetu lub nie wkładać. ;)
Czy nasmarowanie dławika naprawde nic nie dało?

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie