bogdan76 Napisano 16 Sierpień 2011 Share Napisano 16 Sierpień 2011 Witam. Jestem nauczycielem historii w szkole podstawowej. Od pewnego czasu próbuję zorganizować klasę historyczną i szukam eksponatów. Do tej pory udało mi się zebrać (także dzięki ludziom z odkrywców) trochę eksponatów. Czy ktoś miałby ochotę coś dorzucić na potrzeby edukacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krecik wz. 65 Napisano 16 Sierpień 2011 Share Napisano 16 Sierpień 2011 Niech kol. zapoda jaki okres historyczny by się zdał...P.S. - i adres szkoły - co by podejrzeń nie było zasilania prywatnej kolekcji...Sam rozumiesz , czasy dziwne nastały to i zaufanie w Narodzie osłabło...Dla szkoły chętnie coś wyśle ( koledzy pewnie też )Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogdan76 Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2011 Ciężko opisać okres,zbieram raczej to co mi się uda i przyda do zainteresowania dzieci. Więc mamy w sali np: kołowrotki, radia ale też klamry, pieniądze a ostatnio dostałem kilka hełmów radzieckich . Uczę w szkole terapeutycznej w Warszawie. Jest to szkoła prywatna ale nie pobieramy żadnych opłat od uczniów.Mam pytanie do kolegi,czy mogę podać adres szkoły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogdan76 Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2011 Pozwoliłem sobie przesłać adres szkoły na prywatny adres kolegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woytas Napisano 16 Sierpień 2011 Share Napisano 16 Sierpień 2011 Jeśli to nie problem to daj adres na forum - myślę, że anonimowo może też ktoś podeśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...