pezos_ Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nadwojciech Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 Beriew MBR 2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezos_ Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 Twój wist. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nadwojciech Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 OK.To może taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 Fiat AS 14? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nadwojciech Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 Jasne :) Zadajesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 23 Sierpień 2011 Share Napisano 23 Sierpień 2011 Może taki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 25 Sierpień 2011 Share Napisano 25 Sierpień 2011 Nikt nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumbi Napisano 25 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2011 Można w ramach podpowiedzi prosić o fotkę z widocznym grzbietem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 26 Sierpień 2011 Share Napisano 26 Sierpień 2011 Proszę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 27 Sierpień 2011 Share Napisano 27 Sierpień 2011 Skoro nikt...SNCAN Nord 1500 NoreclairDobrze zapowiadający się francuski samolot bombowo-torpedowy, choć nie pozbawiony wad 'wieku dziecięcego'. Niestety powstał, gdy wojsko traciło już zainteresowanie maszynami napędzanymi silnikami tłokowymi. Zbudowano tylko prototyp.PSOznaczenie Nord 1500 zostało później ponownie wykorzystane dla zupełnie innej konstrukcji SNCAN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 27 Sierpień 2011 Share Napisano 27 Sierpień 2011 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 28 Sierpień 2011 Share Napisano 28 Sierpień 2011 BAC Drone de Luxe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumbi Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 28 Sierpień 2011 Witam. Jako, że awaria sieci uniemożliwiła mi wczoraj odpowiedź to tylko dla własnej satysfakcji dorzucę do odpowiedzi Sonicsquad (gratulacje) znalezione dane:BAC DRONE DE LUXE - One example of this powered glider, G-AEKT, with a Garden Ford engine, was flown (in full RAF colors and coded PR-?) for light relief by pilots of No 609 Sqn until April 1941, when it was destroyed. One other Drone (G-AEKM) was used briefly in 1941/42 by various establishments at Ringway. Max speed, 73 mph (117 km/h). Gross weight, 720 lb (327 kg) . Span, 39ft 8 in (12. 09 m). Length, 21ft 2 in (6. 45 m)." cytat ze strony http://www.fiddlersgreen.net/models/aircraft/Slingsby-Tutor.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 28 Sierpień 2011 Share Napisano 28 Sierpień 2011 W samej rzeczy...BAC Drone de Luxe należał do rodziny popularnych przed wojną w Wielkie Brytanii motoszybowców. Wersja Drone de Luxe napędzana była 30-konnym, chłodzonym cieczą silnikiem samochodowym Carden-Ford.Sonicsquad s'il vous plait. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Merci beaucoup. Voici une devinette: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiluś Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Schreck FBA 17 HMT-2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Bingo! Twoja kolej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiluś Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 NO TO CO TO ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 30 Sierpień 2011 Share Napisano 30 Sierpień 2011 Mitsubishi G1M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiluś Napisano 30 Sierpień 2011 Share Napisano 30 Sierpień 2011 Właściwie G1M1 . Specjalny samolot rozpoznawczy 8 Shi z 1934. Ładna maszyna. Twoja kolej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 30 Sierpień 2011 Share Napisano 30 Sierpień 2011 No niezupełnie...Samolot początkowo powstawał według specyfikacji: 8-shi Specjalny Samolot Rozpoznawczy, a co za tym idzie zgodnie z systemem oznaczeń przyjętym w Marynarce Japońskiej jego kod powinna rozpoczynać litera C". Jednak jeszcze przed oblotem maszyny specyfikacja została zmieniona na 8-shi Lądowy Bombowiec, a tym samym kod rozpoczynała litera G"Tak więc G1M to: lądowy bombowiec, 1-szy typ Mitsubishi.Ostatnia 1" w oznaczeniu G1M1 sugerowałaby, że jest to pierwsza wersja typu G1M... Rzecz w tym, że nie było żadnych wersji - powstał tylko jeden prototyp G1M (oblatany w kwietniu 1934).Rozwinięciem tego prototypu był oblatany w lipcu 1935 G3M (zdjęcie obok). Ta maszyna miała trzy podstawowe wersje G3M1, G3M2, G3M3 + dwie wersje w wariancie transportowym L3Y1, L3Y2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 30 Sierpień 2011 Share Napisano 30 Sierpień 2011 Trochę oklepane, więc nie powinno sprawić dużych trudności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sonicsquad Napisano 30 Sierpień 2011 Share Napisano 30 Sierpień 2011 Makhonine 10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coe Napisano 31 Sierpień 2011 Share Napisano 31 Sierpień 2011 Mówiłem, że oklepane...Precyzyjniej to na zdjęciu jest Makhonine 101 z silnikiem Gnome K.14. Oznaczenie Makhonine 10 miała ta maszyna przed przebudową, gdy napędzana była silnikiem Lorraine 12Eb. W czasie wojny była testowana w Niemczech, gdzie została rozbita.Samolot miał wysuwane końcówki płatów, co pozwalało zmieniać rozpiętość z 13 do 21 metrów. Konstruktorem był pracujący we Francji rosyjski inżynier Iwan Machonin (zdjęcie).A tu inny, wcześniejszy zmiennopłat jego pomysłu:http://www.youtube.com/watch?v=Vwv5CdKh-8g&feature=player_embedded#! Теперь вы sonicsquad ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.