Moskit1 Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 SHL M04 datuje na 50 rocznik ma dolne groble ciekawy egzemplarz Pozdro
Catadero Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 Koza 89-to raczej jest SHL MO6-T.M11 miała raczej zwykły przedni widelec a nie kiwaczki"(wahacz pchany).Moskit-co to są dolne gable"?C.
raftes Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 M-11 właśnie słynęła z wahacza pchanego który powszechnie uważany był za bardzo wygodny w jeździe i niebezpieczny na szutrach.
Catadero Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 OK.SHL MO6-T był pierwszą eshaelką na kiwaczkach,wyprodukowaną w 1959r.Przyznaję,że motocykle wyprodukowane po roku 1945 są dla mnie erra incognita",nawet te najbardziej popularne.Więc znowu coś dla miłośników starej,dobrej Anglii.C.
Koza89 Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 Raftes-popieram twoje zdanie. Co do tego modelu jestem pewny w 100% ze jest to M11 choc nie zaprzeczam tego ze byl tam tez widelec prosty lecz sam tego nie wiem moze i byl. Pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych NIEZNISZCZALNA JAWA 175!!!"
Moskit1 Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 Catadero tak zwane kabłąki hehe pisz jakich źródeł wykorzystujesz te emblematy heheh książka czy jak??!!!a gdzie Dykta sie podziewa ma pokazać jak postępy w DKWPozdrawiam
Catadero Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 Aaaachaaa! Bo te kabłąki wśród motocyklowej braci noszą nazwę gmole" a gabel" to widelec.Może być przedni.A dolny tylko wtedy,gdy Niemcowi pod stół spadnie. :-}A teraz poważnie.Emblematy odbiłem kiedyś na kolorowym ksero z angielskiej książki,którą dostałem na krótko do przejrzenia.A Dykta pewnie robotą zawalony,wiosna tuż,tuż i nie ma czasu na pierdoły.I dobrze.Zrobiony motocykl bardziej cieszy.Triumph-emblemat stosowany na modelu Silent Scout 500 w 1932 roku.
db Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 podziele sie z moim prywatnym zdjeciem, nie było nigdy wczesniej prezentowane.zwracam uwage na gustowny sewter kierowcy adekwatny do ekskluzywnej marki morocykla.
Catadero Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 Henderson 1300 IOE.Cztery cylinderki i trzy biegi.Łatwy do rozpędzenia i trudny do zatrzymania.Ta puszka na przednim widelcu ma we wnętrzu amortyzator sprężynowy.
db Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 Catadero, skoro lubisz angole to zaprezentuje mojego 5TA '63. Dziwne, mam juz go kawałek czasu, ale zadnego lepszego zdjecia w komputerze. pozdr. db
huk 100 Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 widzę coraz to nowsze model –ale klasyki :):) -to poczekam jeszcze trochę -pozdro
Catadero Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 Ja po prostu lubię stare motocykle.Robione chałupniczo prawie,w niewielkich ilościach,często mają zadziwiające rozwiązania techniczne,które czasem po kilkudziesięciu latach jakaś inna firma prezentuje jako nowoczesne rozwiązanie własnego autorstwa.A Triumph ładny.Do tej pory spotkałem tylko Tigera 200 OHV w takiej karoserii(lub bardzo podobnej),chyba z końcówki lat pięćdziesiątych.A tak na marginesie to na Wybrzeżu swego czasu było dużo anglików z lat 40-60 XXwieku,póki nie zaczęto ich wywozić do Niemiec,gdzie miały wzięcie.
balans Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 Cudze chwalicie, a Sokół ije" wszystkich...hehe.pozdro
db Napisano 2 Marzec 2008 Napisano 2 Marzec 2008 na wybrzezu? pochodze z Gdańska i wydaje mi sie ze pamietam wszystkie angole z miasta na przełomie lat 80 i 90. Nie było ich az tak wiele i o ile informacje do mnie docierają na czasie to one dalej tam są, głównie w pewnej ekipie z Pruszcza Gd. Pamietam wystawy na Długiej w Domu Przyjazni Polsko-Radzieckiej gdzie czasem było je widac.
Catadero Napisano 2 Marzec 2008 Napisano 2 Marzec 2008 Przełom lat 80/90 to już był łabędzi śpiew" anglików w Trójmieście i okolicy.Mam na myśli połowę lat 70-ych, gdy matecznikami" angielskich motocykli były np.okolice zajezdni tramwajowej we Wrzeszczu(i to we wszystkich kierunkach),okolice Jaśkowej Doliny czy wrzeszczańskiego browaru.W samym Gdańsku-centrum starego miasta nad Motławą i okolice Elbląskiej.Kilka punktów w Oliwie i Sopocie.W Gdyni-Witomino,Grabówek i DS wuesemki".Ekipa pruszczańska" byc może jeszcze w tej materii coś jeszcze robi,ale wiadomości żadnych nie mam(jeśli chodzi o angliki).Ty pamiętasz wystawy na Długim Targu a ja uczestniczyłem w ich organizowaniu.Obok fotka motocykla Ariel Red Hunter-odrestaurowanego przez Wojtka z Gdańska i utraconego w wyniku kradzieży sprzed domu. Odzyskano tylko resztki,bo złodzieje sprzedali go w częściach.Pozdrawiam, Catadero.
db Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 Taaaa, okolice Jaskowej i Wrzeszcz to moje rejony.... a tam za Arielem wuela Freda?....
Catadero Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 Oto silnik AJS SV 500 ślepy i lewa dłoń wspomnianego przez Ciebie Freda.Może pamiętasz tego AJS-a? Zaliczył nawet jakieś zloty,ale nie mam jego fotki.C.Wtedy Fred był jeszcze na etapie anglików a wuelka gdzieś majaczyła na horyzoncie.C.
db Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 no pare wiose jednak nas różni, lata 70 to dla mnie prehistoria bo wtedy interesowały mnie kredki i takie tam, a w 80/90 wiekszosc sprzetów z Gd. wyjechała dzieki paru osobą z miasta, zreszta to był ogólny kierunek w tej branży. Mysle ze cos w miescie zostało jakby poszukać, no i Witek jest jeszcze.Nie robiłem zdjec, a żałuje, pamietam kiedys na wystawie na Długiej stał Triumph z podobnego rocznika jak mój, może starszy. Był dwukolorowy w metaliku, pomieszany z Junakiem. Tak,teraz sobie przypominam ze miał starszy wzór loga na zbiorniku. Moze pamietasz Catadero co sie z nim stało i co to było?
db Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 fajny sport-lux zmobilizowany oczywiscie dyktowaty i to pincet
$pier$ Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 POTRZEBUJĘ ZDJĘCIA NSU 201 ZDB !Jestem w trakcie renowacji owej maszyny którą robię na wehrmacht
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.