Jump to content

db

Forum members
  • Content Count

    637
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. dr.tommy - nie grzebałem się w siódemce" ale miałem dziewiątkę" a tam oryginalny numer ramy był malowany na jej tylnej części. Wczesne Radzieckie motocykle wojskowe również nie miały numerów ramy a kryterium oznaczenia pojazdu spełniał numer silnika. Osobiście nie szukałbym numerów na oryginalnej ramie, chyba że miała za sobą okres użytkowania w prywatnych rękach. pozdr.db
  2. db

    SD.Kfz. 6

    Kolego sil3nt , jestem osobą bardzo Wam życzliwą i trzymam kciuki za każdy Wasz projekt. Niemniej jednak mam za sobą kilka własnych projektów, dużo bardziej popularnych pojazdów niż Wasz Sdkfz, nigdy jednak nie pokusiłbym się o takie określenie swoich poczynań. Moim zdaniem taki tryb pracy nie godzi się z rangą projektu oraz chęcią uzyskania właściwego rezultatu. Zawsze ktoś mógłby zarzucić pracę po łebkach" dla uzyskania efektu w krótszym czasie.
  3. db

    SD.Kfz. 6

    Galop? Epatowanie Galopem ma w moim rozumieniu negatywny kontekst przy poważnej" odbudowie. Jestem wielkim entuzjastą tego muzeum i majora, ale profesjonalizm ponad wszystko! Zabytków nie odbudowuje się galopem! Pozdrowienia dla ekipy!
  4. nowa propozycja na malowanie Firefly, zdjęcie podpisane ze zdobyty przez SS Pz.Abt.503
  5. db

    SD.Kfz. 6

    gratuluje i ciesze się ze to Poznań, Stugiem udowodnili że warto w ich wierzyc.
  6. :) Oczywiście kolega AK77 przeczytał tytuł wątku :)
  7. oczywiscie że silniki były inne, warszawa dolna to 2100cc a Gaz 2400cc.
  8. oj, dawno tu nie zaglądałem, a tu taki ciekawy temat. No tak, do mnie również dotarły informacje że Pan Pisarz ma niedobrą opinie. Nie podpisywał publikacji jak należy, zdjęcia często długo zalegały" w niebycie. A szkoda, bo temat publikacji o starych motocyklach był dziewiczy w kraju i jest tu dużo do zrobienia. Może jednak pierwsze koty za płoty" i warto pomóc w słusznym celu, bo powstałe publikacje czyta sie bardzo dobrze.
  9. witajcie, bylem w Biedrusku wiele razy a dokladnie w sezonie jestem tam prawie co weekend. Tak sie sklada ze chodze z wykrywaczem a rowniez jezdze amatorsko na motocyklach crossowych. na poligon nigdy nie wybralem sie z wykrywaczem ale mam go zjezdzonego dokladnie. i co moge powiedziec. zeczywiscie jest na terenie sporo budowli wokol ktorych mozna sie pokrecic. przede wzystkim kosciulek z XV wieku a dokladnie jego ruiny. do konca IIws byl on eksploatowany wraz z przyleglym cmentarzem ale po wojnie wojsko LWP nie wyrazalo zgody na remont i zawalilo sie sklepienie. obok jest dzwonnica. sa tez bunkry i wieza, chyba obserwacyjna bo na wierze cisnien nie wyglada. bunkry to dobra pruska robota bo jak juz zostalo wspomniane to oni utwozyli ten poligon. sa tez przylegle drozki i dwa jeziorka. oprocz tego kupe drog dla czolgow. czy warto chodzic z wykrywaczem. napewno tak, ale ja nie jestem militarysta i wole bezkres wielkopolskich pol ziemniaczanych niz szukanie w tak zasmieconych miejscach jak pologony. pozdrawiam ziemniaczanych poszukiwaczy z wielkopolski.
×
×
  • Create New...

Important Information