Trooper85 Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 Jakowlew Jak-17już odrzutowiec ale tkwiący jeszcze dość mocno w epoce myśliwców tłokowych
Trooper85 Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 Szwajcarski licencyjny FFA (De Havilland) Vampire FB.MK6Wizualnie robi wrażenie maszyny w każdej chwili gotowej do lotu
s_boj Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 Pięknie utrzymane. To dobitny dowód na to, że także nowsze konstrukcje należy trzymać pod dachem, nie pod chmurką.
Trooper85 Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 na kłódkę zamknięty żeby ktoś nie odleciałciekawostka - poza osłoną silnika kadłub Vampire pokryty jest sklejką
Trooper85 Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 wisienka na torcie - AVIA S-92 czyli Me 262 A-1a zmontowany po wojnie w Czechosłowacji.Muzeum posiada też dwumiejscową wersję CS-92 - odpowiednik Me 262 B-1a (obecnie noszący niemieckie barwy)
Trooper85 Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 śmigiełkoto na tyle z tego hangaru
woytas Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Ten 262 zmontowany jest z części wykonanych podczas wojny?
Trooper85 Napisano 14 Kwiecień 2011 Autor Napisano 14 Kwiecień 2011 Tak. Przynajmniej większości, bo niektóre elementy 262 były produkowane na terenie Czechosłowacji i mogły zostać wytworzone już po 9.V.1945W sumie z tego co zostawili po sobie Niemcy udało się skompletować osiem sprawnych maszyn: pięć jednomiejscowych S-92 (V-33, 34, 36, 39, 40) i trzy dwumiejscowe CS-92 (V-31, 35, 37)
wiluś Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 Niedawno wróciłem z Czech, więc opowieści Troopera ciąg dalszy..Ła-7
wiluś Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 Ławoczkin Ła-7 (dostaję szału jak Polacy piszą Lavokchin)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.