pastuszek Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2011 na alezło nie ma, w papierniczym mnie wyśmiali...A takie fajne pieczęcie wykopałem:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Na Allezło masz laku jak maku- są różne wielkości i kolory.W dobrym papierniczym" również nie powinno być problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek.Ant. Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Zajrzyj do sklepów,które handlują płytami meblowymi.Pracuję w branży meblowej i laki w różnych kolorach używa się do ukrywania drobnych uszkodzeń płyty.Nie wiem skąd kolega jest,ale w Białymstoku laki są w firmie WIÓR przy ul.Andersa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Weteran-39 Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Kupowałem w sklepie z akcesoriami dla plastyków i artystów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eastlegion Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Ewentualnie można zrobić samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ColdDemons Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Zwykła plastelina wystarczy, jeśli chcesz pieczątki odbić do ID. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzieci3 Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Na alle jest.Trzeba wpisać szelak".Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 2 Kwiecień 2011 Share Napisano 2 Kwiecień 2011 Wystarczy lak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...