macvsog Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Zapewne również w centrum składu mieścił się wagon dowodzenia z przedziałem łączności- na zdjęciu.Również w centralnej części był zlokalizowany wagon-lazaret dla potencjalnych rannych.Nr 122. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Ponadto w pociągu znajdował się:- wagon z kuchnią, najprawdopodobniej właśnie w nim umieszczono 6000 l. zapas wody.-wagon elaksacyjny" na zdjęciu gdzie można było pograć na gitarze, albo w karty.Nr 123. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Oprócz nich znajdowały się dwa wagony dla oddziałów uderzeniowych, które dokonywały wypadów poza pociąg.Nr 124. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Często przewidując większe problemy" dodawano dodatkowe wagony towarowe, w których umieszczano potrzebne wyposażenie.Nr 125. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 ...Nr 126. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Ponieważ licznik postów jest nieubłagany i przekroczył już granicę 150-ciu, to aby umożliwić wszystkim w miarę płynne ładowanie strony pozwolę sobie na zakończenie wątku o pociągach pancernych w Indochinach już w części V galerii.Link:http://odkrywca.pl/pojazdy-wojskowe-w-indochinach-vol-v,684882.html#684882Ps. Pozdrawiam tych lunatyków, którzy mimo późnej pory zdążyli już zajrzeć do cz V ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.