macvsog Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Żołnierze 515 RT w rejonie Bai Dong podczas odpoczynku (w tle pojazdy).Listopad 1950.Nr 23. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Konbwój 515 TR między Dong Ben i Xom Pheo.Listopad 1950 r.Nr 24. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Konwój 515 RT między Hanoi a Lang Son.1950 r.Nr 25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 515 TR podczas ewakuacji z Dong Bai.Listopad 1950 r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 A przeciwnik wcale nie pozwala na szybką ucieczkę.Nr 27. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Wrak na poboczu jednej z dróg.Nr 28. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 GMC przed koszarami.Nr 29. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 GMC na terenie obozu warownego w Nam Dinch.1952 r.Nr 30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Cysterna z paliwem na bazie GMC na lotnisku Cat Bi pod Hajfongiem. W tle PB4Y2 Privateer Lotnictwa Francuskiej Marynarki Wojennej.Samoloty te na gwałt przysłano z metropolii kiedy okazało się, że Dien Bien Phu stało się dla wojsk francuskich pułapka.Jednak ciężkich bombowców było za mało oby zmienić przebieg oblężenia.Nr 31. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Wydaje mi się,że to Dodge D60L.Nr 32. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 Operacja Tajfun VI w zachodniej Kambodży (listopad 1952).Poważnym utrudnieniem podczas działań okazały się spalone przez Viet Minh mosty i rozlewiska powstałe po ulewnych deszczach.N pierwszym planie GMC holujący jaszcz amunicyjny i armatę, a w tle Dodge Weapon Carrier". Nr 33. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 I ujęcie od strony działa.Czy to 25-cio funtówka?Nr 34. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 Dodge D60.Nr 35. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 W tle sanitarka Dodge i ciężarówki GMC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Konwój GMC.Nr 37. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Konwój 515 RT na trasie Hanoi Nam Dinch 15-17 maja 1950 r.Nr 38. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 515 TR podczas ewakuacji członków mniejszości etnicznej Muong (współpracującej z Francuzami) z Vu Ban w 1950 r.Nr 39. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Wypadek (nierozpoznanej ciężarówki) na drodze RC4. Listopad 1950 r. Nr 40. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Kabina przypomina nieco tą na zdjęciu obok- cywilną.Poza numeracją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 GMC spadochroniarzy.Nr 41. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Otwarta kabina tego modelu GMC nie dawała zbyt wielkich szans na przeżycie kierowcy w razie dachowania...Nr 42. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Na fotografii GMC należący do najbardziej polskiej" jednostki walczącej w Indochinach- 5 Regimentu Kirasjerów Królestwa Polskiego.Jednostka ta walczyła w Azji od 46-54r.Na jej wyposażeniu znajdowały się min: samochody pancerne Covenater Mk I.Na zdjęciu w pierwszej cz. tego wątku dodanym 2011-01-23 22:43:59widać właśnie taki pojazd z białym orłem na pancerzu bocznym.Nr 43. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 I insygnium wspomnianej jednostki: biały orzeł w koronie :)Poza numeracją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Ciężarówka nieznanego mi typu z 503 Regimentu Transportowego.Nr 45. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 25, 2011 Author Share Posted February 25, 2011 Insygnium 503 RT, które widać na drzwiach pojazdu na powyższym zdjęciu.Poza numeracją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.