macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 GMC z 3/4e RTT już podczas pokonywania wspomnianego szlaku.Nr 84. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Konwój przewoził m.in. owce. Swoją drogą ciekawe czym sobie zasłużył na takie towarzystwo ten delikwent ;)Nr 85. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Konwój pojazdów 1re CMRLE (Compagnie Moyenne de Réparation de la Légion Etrangère- czyli Kompani Remontowej Legii Cudzoziemskiej) na drodze do Prey Veng.Kambodża 1953r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Insygnium 1re CMRLE.Poza numeracją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 GMC z 1re CMRLE.Nr 87. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Wnętrze jednego z pojazdów kolumny remontowej.Nr 89. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 I kolejne wnętrze- składzik.Jak widać klapa paki" może służyć jako tablica do rysowania rysunków technicznych.Nr 90. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 GMC z 1re CMRLE.(fotografia, która nie załadowała się pod nr 83) Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Ciężarówki GMC z 40e Compagnie de Camions-Bennes.Nr 91. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Insygnium 40eCCB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Zjecie parku samochodowego jednostki w Nha Trang. Nr 92. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 ...Nr 93. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 ...Nr 94. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 GMC z kontenerem łączności z 4e CMT (4e Compagnie Mixte de Transmissions- czyli 4 Mieszanej Kompani Łączności).Kambodża 1952r.Nr 95. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Insygnium 4e Compagnie Mixte de Transmission. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Kolejne uzupełnienie zdjęć DUKW w Indochinach.Wszystkie fotografie prezentują te pojazdy używane przez żołnierzy z oddziału specjalnego Narine Nationale- Commando Jaubert".Nr 96. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Insygnium Commando Jaubert". Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 I wojna z torami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Ups- wpis pod niewłaściwym adresem.Prośba do moderatora o usunięcie powyższego wpisu i tej prośby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Swoją drogą ciekawe jaki naprawdę był kolor tych pojazdów.Wydaje się że piaskowy, a ciemny pas to po prostu oliwkowa zieleń stanowiąca orginalne malowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 ...Nr 98. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 I w wersji oliwkowo zielonej.Błąd kierowcy i...śmierć zajrzała w oczy.Nr 99. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Zapomniałem dodać, że komandosi byli tylko pasażerami DUKW.Pojazdy te zgrupowane były w wydzielonej sekcji DUKW stanowiącej część 519 Regimentu Transportowego. Regiment ten był specjalną jednostką do transportu na styku lądu i morza. Na jego wyposażeniu znajdowały się wszelkiego rodzaju amfibie i barki desantowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macvsog Posted March 3, 2011 Author Share Posted March 3, 2011 Przyszła pora na kilka fotografii indochińskich Gun Trucków. Co zaskakujące w porównaniu z okresem amerykańskiej interwencji zdjęć tych francuskich" jest znikoma ilość. Jest to jeszcze tym bardziej dziwne iż nie wykorzystywano wówczas w takim zakresie transportu lotniczego- transport kołowy był podstawą. Co gorsza konwoje francuskie ponosiły czasami poważne straty w zasadzkach Viet Ninhu czego doskonałym przykładem była niesławna Grupa Mobilna 100. Wydawać by się mogło, że że sytuacja wręcz wymusza zastosowanie opancerzonych ciężarówek wyposażonych w broń maszynową, lub lekkie działka tymczasem z nieznanych mi powodów nie rozwinięty został taki segment pojazdów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.