Skocz do zawartości

Wykrywacz dla pary...

keczupy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam.
Na samym początku zaznaczę, że jestem zupełnym amatorem (nigdy nawet nie mialem wykrywki w reku).
Chcialbym zaczac swoja przygode z poszukiwaniami (kropke nad i postawila moja narzeczona,ale o tym za chwile) i w zwiazku z tym, mam do Was weteranow" w tym temacie kilka pytan.
Od malego marzylem o takim wlasnie spedzaniu wolnego czasu (swieze powietrze, przyroda, przestrzen i smak adrenaliny kiedy czlowiek cos znajdzie),ale zawsze wyskakiwalo jakies ale...
Kiedy poznalem swoja dziewczyne (obecnie juz narzeczona)podczas jednej z rozmow zeszlismy na temat tego co kryje ziemia.
Mowila mi, ze pracujac w ogrodku czasami przypadkiem cos znalazla (moneta, medalik czy tez guzik).
I tak, od slowa do slowa doszlismy do wniosku,ze wiekszosc wolnego czasu moglibysmy spedzac na zabawie" z wykrywaczem laczac przyjemne z pozytecznym.
Chcialbym-chcielibysmy, prosic Was o pomoc w wyborze sprzetu.
Podjelismy decyzje,ze na ten cel (nasze pierwsze dziecko ;) ), mozemy przeznaczyc maksymalnie 1200zl (no chyba,ze za dodatkowe 100-150zl wiecej by byl jakis zdecydowanie lepszy to mozemy rozwazyc taka propozycje). Najlepiej gdyby byl nowy.
Jezeli chodzi teren to przynajmniej 70% beda to przydomowe ogrodki, pola i laki,a mniej niz 30% las.
Natomiast jezeli chodzi o przedmioty to w 80% interesuje nas drobnica (monety, bizuteria, odznaczenia itp z roznego rodzaju kruszcu),a pozostale 20% to jakas militarka typy bagnet czy helm (chodzi o to,zeby mogla wykrywka zlapac czasami cos wiekszego).
Wazne tez,zeby mozna bylo sie z nim i jego ustawieniami w miare szybko zaprzyjaznic.
Zdajemy sobie sprawe,ze za ta cene nie ma urzadzenia uniwersalnego,aby rewelacyjnie spisywal sie zarowno w drobnicy jak militarce, dlatego podalem procentowo.
Jezeli polkniemy bakcyla to zapewne w przyszlosci i po zgromadzeniu odpowiednich srodkow pomyslimy na czyms z przeznaczeniem typowo do militarki.