Skocz do zawartości
  • 0

czy to fragmenty samolotu aluminium

fanatyk

Pytanie

Napisano

witam
jestem początkującym wędkarzem. kolega którego nazwiska ani adresu nie znam, pyta się czy to co widać na załączonym zdjęciu może pochodzić z rozbitego samolotu. wszystko jest z aluminium. [poza wężykiem" i osią gałeczki] podobno w pobliżu leżały także kawałki pleksy [cienkiej 4mm] oraz więcej kawałków aluminium.

dziękuję
pozdrawiam w imieniu kolegi oraz swoim :)
z wędkarskim pozdrowieniem-
ahoj!

21 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
co dziwne mi sie wydaje - elementy aluminiowe sa wielokrotnie malowane, pod jedna szara jest inna prawie srebrnam sa slady zielonej [oliwkowej] bialej... napewno są co najmniej dwie warstwy szarej
Napisano
no owszem ma prawo się tak kojarzyć, ale jestem na 99,99 procent pewien ze to nie uchwyt gaśnicy :) jest zawiaski ale nie udało mi się jeszcze tego odblokować a nie chce połamać. wymiar tego czerwonego [po długości] to około 11 cm.
Napisano

witam
jestem początkującym wędkarzem. kolega którego nazwiska ani adresu nie znam, pyta się czy to co widać na załączonym zdjęciu może pochodzić z rozbitego samolotu. wszystko jest z aluminium. [poza wężykiem" i osią gałeczki] podobno w pobliżu leżały także kawałki pleksy [cienkiej 4mm] oraz więcej kawałków aluminium.

dziękuję
pozdrawiam w imieniu kolegi oraz swoim :)
z wędkarskim pozdrowieniem-
ahoj!

Napisano
gałeczka dosyć podobna
http://www.cockpitinstrumente.de/instrumente-englisch/katalog/Katalogmenue/web/new%20site/frames2/KatalogMenue.htm
Napisano

witam
zawiasek odchyliłem nic pod nim nie ma:)
ale na jednym z elementów znalazłem sygnaturę:

EL 32256

fasolkowate oczko tego baniaczka było przysłonięte niebieską szybka"
średnica jakieś 15mm wysokość ok 30

Napisano
Też wydaje mi się, że to fragment samolotu. Ta część z napisem wyklucza z naszych poszukiwań samolot sowiecki. Pstaraj się rozruszać delikatnie te zawiasiki może jakaś sygnatura sie znajdzie.