wojewoda1 Napisano 17 Sierpień 2010 Napisano 17 Sierpień 2010 Witam jestem nowy na forum od niedawna zaczely ciekawic mnie tematy dotyczace odkrywania skarbow niemieckich :) Jestem zielony w tym temacie a potrzebna mi jest pomoc. Nie przedluzajmy moze powiem o co chodzi. Mieszkam w bloku i kiedys za malolata przyjechali do mnie niemcy ktorzy chcieli obejrzec sobie jak niby mieszkamy bo oni kiedys (czy tam ich rodzina nie pamietam) w tym mieszkaniu mieszkali ;] Oczywiscie ojciec im nie odmowil i zaprosil do mieszkania jednak niemka strasznie byla zaciekawiona sypialnia moich rodzicow podejzewam ze jest tam cos o czym my nawet nie wiemy :) I tu rodzi sie moje pytanie czy wiecie moze gdzie najczesciej niemcy ukrywali swoje skarby w blokach :)) Nie chce rozwalic polowy chaty i nic nie znalezc moze macie jakies rady jak to sprawdzic licze na pomoc :)) Odrazu mowie ze nie mam zamiaru ryc polowy chaty bo rodzice by mnie zatlukli :))