orm26 Napisano 5 Sierpień 2010 Autor Napisano 5 Sierpień 2010 Witam, wpadł mi w ręce ostatnio taki paszport. Nie znam się na tego typu dokumentach. Czy ktoś może mi napisać jakieś info o nim?
steell Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 pierwsza stronaKsiążka Paszportowa"wydana?dnia 15 stycznia 1914 r.
steell Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 druga strona.....? książki1. imię, otcziestwo /imię ojca/ nazwiskoWładysław, Ignatiew /chyba od Ignaca/ Popiek? /nie mogę dokładnie odczytać2. ...?3. Data urodzenia29 styczeń 1891pod podkreśleniem data 10 luty??
tyfus Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 uzupełniając drugą stronę : pkt. 2 - Wyznanie : Chrześcijaninpkt. 3 - data urodzenia podwójna, ponieważ jest zapisana wg naszego kalendarza i rosyjskiegoszczegóły :http://pl.wikipedia.org/wiki/Daty_nowego_i_starego_porz%C4%85dkuna marginesie : przydałyby się fotki w lepszej rozdzielczości, ale może jeszcze coś się da wycisnąć" :)
tyfus Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 pkt 4 - nie mogę odczytać czcionki, ale wpis jest : Rzymsko Katolickie pkt 5 - informacje o miejscu zamieszkania (tak ogólnie tłumacząc) :Dieriewnia (wieś) Dombrówka...dalej nie mogę odczytać....pkt 6 - sostoit li ili sostojal li ni ??? - transkrypcja na polski, ale o co chodzi ? (pisane starą cyrylicą, przed reformą i ciężko tłumaczyć niektóre słowa)są na forum koledzy, którzy pewnie dadzą radę :)Post został zmieniony ostatnio przez moderatora tyfus 12:49 05-08-2010
tyfus Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 pkt 7 - otnoszenie k otbywaniju woinskoj powinnosti - czyli po naszemu stosunek do służby wojskowejwpisu nie mogę odczytaćpkt 8 - Dokumenty na osnawanii kotopych wydana pasportnaja kniżka - czyli dokumenty na podstawie których wydano paszportKsiążka (nie wiem) wieś Dombrówka, numer (chyba) 8, strona 26Post został zmieniony ostatnio przez moderatora tyfus 12:37 05-08-2010