Skocz do zawartości
  • 0

Części od moturu -Jakiego???


De Horsting

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
No i nam się świetnie złożyło. Jeszcze tylko kwestia tego, czy znak firmowy istniał już przed wojną, czy to wymysł powojenny. Nigdzie tego nie znalazłem.

C.
Napisano
Tak to są części SHL,ale od SHL 98.Można poznać po szkle lampy przedniej(były 2 wersje,tzw. Marciniaki" oraz takie jak Twoja lyskawica" ze znaczkiem podobnym trochę do opla)
Gratuluje.
Napisano
A to się świetnie składa Panie Catadero,bo Zelmot od 1934 do 1939 'produkował' reflektory do samochodów,ciągników i motocykli(a właściwie ZAMAWIAŁ szkła w Odlewni Kieleckiej",Zelmot nie posiadał NIGDY żadnej huty szkła).Coś te Twoje teorie coraz bardziej potwierdzają moje pierwsze założenie.Haaa!
de horsting napisał jak WÓŁ - średnica 13,8cm ,czyli SHL
fanatyk może mieć rację,najlepiej niech wrzuci zdjęcie
Albo 1938-39 albo 48-50 - koniec tematu.Żegnam i pozdrawiam wszystkich.
Napisano
To jest produkt firmy Marciniak: http://archi.inosak.org/db/item991959562_1.html#gallery
Szkło o które spiera się Breslau 74 jest z lat 50-60, pochodzi od motocykli WFM lub WSK.
Napisano
oczywista chyba mniejsze - ale z takim żyrandolem". Błyskawica natomiast to lata '50te. W sześćdziesiątych to powiedziałbym już ten trybek .
Napisano

Haaa !
Oto zdjęcie szkła halogenu do PF125/POLONEZ. Poprzednio źle zidentyfikowałem symbol na szkle De Horsting'a. To nie ISKRA tylko ZELMOT Warszawa!
Jak tam, Panie Breslau 74-przedwojenne ?

|:-}

C.

Napisano
Szkło lampy jest powojennej produkcji zakładów Iskra w Kielcach i jako takie nie może być od SHL 98. Za to jak najbardziej może być od SHL M04 lub WFM-ki. Na marginesie-SHL98 miała faktycznie dwa rodzaje reflektorów-wcześniejsze Villiers i późniejsze A.Marciniak.
Sprężyny siodła kierowcy od SHL M04 natomiast siodło tylne nie było przypisane do żadnego konkretnego motocykla-można je było sobie zakupić i zamontować w czymkolwiek. Z tym, że jest to siodło przeznaczone do lekkich motocykli. Ma resztki czarnej farby ponieważ we wczesnych latach powojennych w zasadzie malowano tylko czarną farbą. Była oczywiście i opcja mniej ponura-farba w kolorze buraczkowym.

C.
Napisano

I na koniec WSK 125, na wszystkich fotkach wyraźnie widać znaczek opla - (nazwany przez Nas tak umownie). Jak się Breslau do tego odniesiesz? To obala Twoją tezę jakoby ten znaczek był tylko przed wojna i do roku 50

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie