Skocz do zawartości

Odkrywcy-Motocykliści


Hubert3993

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 months later...
  • Odpowiedzi 204
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 year later...
  • 1 year later...
WSK B1 z 1967-niski nr ramy:-)
WFM z 1955-w trakcie remontu
Kosik z 1983
SHL M11
Junak M10-w trakcie negocjacji(do remontu).
Jakoś nie kręcą mnie dzisiejsze sprzęty a zawsze obrócę się za jakimśstarociem"-:)))
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odnalezieniu :) Syn rósł na wuesce :)

http://www.youtube.com/watch?v=J8e2Oj6aPX0&list=UUyl3oM6AXwV4esHoLdpSdzQ&index=8&feature=plcp

i teraz :)

http://www.youtube.com/watch?v=HLkmm1GBbYw&list=UUyl3oM6AXwV4esHoLdpSdzQ&index=1



Lata produkcji: 1975-77 wyprodukowano: 12 438 szt..
Historia powstania:
Motocykl WSK Lelek to nowsza wersja /starszy model
M06 B3/, z tzw rodziny ptaków, stworzonej w roku 1974
przez zespół w składzie inż. Mazur, inż. Czobot, inż. Bryzek,
inż. Krzeszowiec, inż. Sagan. W założeniu \\ptaki\\" miały być
jednolitą rodziną, ze wspólnym, identycznym podwoziem
i jednostką napędową . Różnić się za to wyglądem
zewnętrznym i wyposażeniem.
\\Lelek\\" otrzymał więc nowy /w stosunku do poprzednika
czyli M06 B3/ zbiornik paliwa - uzupełniony o torebkę na
drobne wyposażenie. Nowe było także siodło i osłony
boczne wykonane z tworzywa, oraz płytkie błotniki. Sportowy
charakter podkreślał górny układ wydechowy (z motocykla
M21W2S1), wzmocnione: kierownica i przedni widelec.



Post został zmieniony ostatnio przez moderatora Czlowieksniegu 20:55 02-06-2015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie