zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 proszę o id kól motocyklowych cd.nr2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 nr3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frann23 Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 nr.3 to od WFM M06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 nr2, to pewnie dekawka bo ma przegrubienia na szprychach iż takich nie mial , znaku auto union nie znalazlem bo jest grubo farby , może po piaskowani by wyszlo.Trzecie dalej nie wiadomo , pólbęben jest masywniejszy niż w shl czy wfm , no i szprych więcej.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dwadziesciajeden Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Witam nr.3 napewno nie pochodzi od WFM,nr2bardzo podobne do do NSU albo DKW NZ, ale bez lepszych zdjec cieżko dokładnie rozpoznac,Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 te nie ma przegrubień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 te (jako jedyne z nich)ma leciutko pogrubiane szprychy przy końcówkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michkil Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Do Catadero.A co z trzema przetłoczeniami na bębnie? których tu nie ma, a które jak mnie uczono były tylko u SHL?Oczywiśćie są mądrzejsi ode mnie i bardzo chętnie się czegoś jeszcze nauczę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 To, że jest inna ilość szprych i to, że są to szprychy typowe dla motocykli niemieckich nie ma znaczenia ? Na tym poziomie nie dyskutuję.C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoltar92 Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 dzięki , nr1 wiadomo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dwadziesciajeden Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Witam,koło nr2 wyglada na DKW NZ 250/350 wersja cywilna,zoltar92 sprawdz w srodku na piaście powiny byc znaki Auto Union,Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
esterendensen Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 kolego mikchil-nikt nie twierdził,że trzecie koło jest od suchej elki,wręcz przeciwnie kolega frann23 stwierdzil,że to koło od WFM M 06.z kołem drugim nie masz racji twierdząc,że to coś polskiego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seeker Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Nr 1 z motocykli SHL, lata 60-te Link to comment Share on other sites More sharing options...
esterendensen Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Pierwsze koło jest od SHL M 11 na 100%.Drugie może być od IŻa 49 lub jak ktoś wcześniej pisał od DKW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catadero Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 michkil-jeśli piszesz r3 NAPEWNO nie jest od SHLoni . Jest to koło od WFM M06 (pomiędzy kołami od SHL i WFM były subtele różnice)" to powinieneś wiedzieć, że tak właśnie jest. A piszesz głupoty bo nie wiesz. Wystarczy policzyć szprychy i już wiadomo. Koło nr 3-40 szprych, WFM-36. Jakie to proste.C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
zoltar92
nr1.
Link to comment
Share on other sites
21 answers to this question
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.