kojolander Napisano 7 Kwiecień 2010 Autor Napisano 7 Kwiecień 2010 witam kompletnie nie wiem gdzie ten temat zamiescic ale mam do was pytanie i mam nadzieje na szybką odpowiedz. Czy ktos z was ostatnimi czasy oddawał rutusa do serwisu? glownie chodzi mi o serwis przez wysyłkę . jezeli tak prosze mi powiedziec ile serwis trwał i czy było bezproblemowo bo niestety ja problem mam i to nie mały pozdro
Rujewit Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 Hmm... jakiś czas temu wysyłałem swoją Solarke do pana Arkadiusza, wcześniej pisałem do niego maila na jakich zasadach się odbywa naprawa ile trwa i ile kosztuję. W mailu zwrotnym dostałem informację, że proszę wysłać a przy odbiorze się rozliczymy". Minęło trochę ponad 2 tygodnie i wykrywacz mam z powrotem. Co mnie zdziwiło, że pan Arkadiusz nie chciał za naprawę żadnych pieniędzy ode mnie nawet za zwrot kosztów przesyłki. Jakieś 1,5 tyg temu wysłałem znów maila do p. Arka w sprawie cewki bo ułamały mi się zaczepy na cewce, wysłałem zdjęcia z pytaniem czy da się naprawić sondę czy trzeba nową kupić. No i póki co czekam na odpowiedź czy słać sondę czy szykować pieniądze ;) ... Więc najlepiej było by jakbyś napisał do p. Arka lub nawet zadzwonił (tak będzie szybciej) i przedstawił swój problem a w/w pan na pewno powie Ci co masz zrobić. Pozd.
karpik Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 Kolega zamówił cewke do solarki(bez gwarancji) bo padła i po miesiącu ale cewka przyszła bez pobrania:)Drugi wysłal półroczną proxi (na gwarancji) i zapłacił 250:)
beaviso Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Widzisz Karpik, bo zapewne było tak, że cewka pierwszego z opisanych kolegów po prostu się zepsuła, toteż udało mu się za nią nie zapłacić (trafił na miły gest), a cewce drugiego z kolegów pewnie ktoś/coś wydatnie pomogło" w zepsuciu się, a wtedy żadna gwarancja nie pomoże. Tylko gdybam.M.
karpik Napisano 8 Kwiecień 2010 Napisano 8 Kwiecień 2010 Beaviso- w drugim przypadku to co i w pierwszym się dzieje.Sprzętu nie można czasem dostroić, wyłącza sie bez powodu, klapka baterii, kabel- cewka, kabel- elektronika.Żeby nie bylo, że antyreklama::):Sprzęt świetny i uniwersalny. Gdyby nie Polska jakość wykonania możnaby sprzedać za tysiąc więcej;)
siwy_49 Napisano 20 Kwiecień 2010 Napisano 20 Kwiecień 2010 Powiem tak, o serwisie rutusa można powiedziec jedno: Arkadiusz nie robi ludzi w balona. Dwa tygodnie przed końcem gwarancji wysłałem mu solarisa do sprawdzenia bo wariował na wilgoci. Nie można było odnaleźc usterki gdyż sprzęt raz działał, a raz nie więc wzamian Pan Rutyna wysłał mi nowiutką proximę. Ciekawe który serwis jeszcze dba tak o swoich stałych klientów? Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.