Skocz do zawartości
  • 0

Zdjęcie - mundury,wydarzenie,data...

wolf7

Pytanie

Napisano

Panowie ( i Panie oczywiście !),
trafiłem ostatnio na pewne zdjęcie. Mam nieodparte wrażenie, że już je gdzieś kiedyś widziałem (gazeta, tv, jakieś forum internetowe ????). Bardzo proszę Was o pomoc w tej sprawie oraz - jeśli samego zdjęcia nie skojarzycie - o identyfikacje mundurów (niestety jestem jeszcze zielony" w tych sprawach,czyżby KBW ?) , ew. możliwej daty (wg. mnie lata 45-49). Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
spadochroniarze w IIRP? :O
jakoś mi się to nie trzyma kupy z wz16..
wolf7,powiedz o co chodzi z tym wiekiem co mówisz że jeden w 39r miałby 11lat??
Napisano
ten człowiek z zaznaczoną odznaką to ojciec mojego przyjaciela. Wedle metryki urodził się 1928 r. , ale sprawa tak naprawdę zawsze nie była do końca jasna. On za dużo nie opowiadał, a w rodzinie czasami przebąkiwano, że jest starszy niż oficjalnie. Tyle wiem.
Napisano
na zdjęciu wygląda na jakieś 17do20lat,
wtedy ludzie szybko dojrzewali..
po wojnie rodzice robili wałki w metrykach dzieci by nie poszły w kamasze,z drugiej strony mój dziadek jest 37albo 36rok-papiery zaginęły podczas bombardowania Pilzna i jakoś w dokumentach wydanych po wojnie ma czasem jedną albo drugą date..

Może teoria że pogrzeb gdzieś np w anglii?
ale tą teorie burzy hałer wz 16...
Napisano
z tego co ja wiem:
1. Pomorze albo Lubelszczyzna
2. lata 46-49
3. LWP albo MBP
4. Skoczek spadochronowy raczej na pewno. W innym temacie rozpoznawałem już kiedyś tę odznakę (chyba to ta sama).
Napisano

Panowie ( i Panie oczywiście !),
trafiłem ostatnio na pewne zdjęcie. Mam nieodparte wrażenie, że już je gdzieś kiedyś widziałem (gazeta, tv, jakieś forum internetowe ????). Bardzo proszę Was o pomoc w tej sprawie oraz - jeśli samego zdjęcia nie skojarzycie - o identyfikacje mundurów (niestety jestem jeszcze zielony" w tych sprawach,czyżby KBW ?) , ew. możliwej daty (wg. mnie lata 45-49). Pozdrawiam i z góry dziękuję.