ryjec Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 witam,jest ktoś zainteresowany? całych drzwi nie przytargam ale mogę się postarać o ramki szyby i zamek a przynajmniej klamkę :)
ryjec Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 ewentualnie jesli to cos komuś pasuje. wklejam to bo znalezione w kontekście drzwi i oslony silnika od chevrolet pattern 11 lub 12
Dodge52 Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Witam,Jak wspomniał kolega ,,primer,, na front wschodni w ramach L-L trafiły wersje ciężkie ,,Chevrolet C60L,,Zaprezentuję kilka zdjęć tego pojazdu.C60L - był dwuosiowym 3 tonowym samochodem ciężarowym z napędem na wszystkie koła. Posiadał prostą ,niezawodną i wytrzymałą konstrukcję, którą można było produkować szybko i tanio. Podczas pięcioletniej produkcji powstało wiele modyfikacji i różnych wariantów, modernizowano podwozie oraz kabinę kierowcy. Modele Forda i Chevroleta różniły się tylko kształtem żaluzji chłodnicy.
Dodge52 Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 W pyle i upale samochody ciężarowe C60L jadą drogami Birmy
Dodge52 Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 W maju 1944r. w porcie Anzio alianci wyładowują sprzęt, na pierwszym planie C60L, obok rząd amerykańskich amfibii DUKW.
Dodge52 Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Dane techniczne C60LKolego ,,zmarcos,, - gdzie na Dolnym Śląsku widziałeś ten pojazd ?PozdrawiamDODGE52
ryjec Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 ja tylko dodam zdjecie drzwi , fotka pochodzi ze strony:http://www.canadianmilitarypattern.com/InformationShare.htmpozdraiwamR
primer Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 Kolego Dodge52. Dwa ostatnie Twoje zdjęcia to nie sa Chevrolety C60S tylko Fordy. Tutaj widac różnice w długości między C60S a Fordem. W Polsce nie ma chyba nikt wersji C60S oprucz mojego, choć chciałbym się mylić!( nie chwalę się ale poprostu nigdy nie widziałem do tej pory).Jest natomiast kilka innych ciekawych wersji! A co do pozostałych róznic między Chevroletem a Fordem to niestety było ich znacznie więcej jak tylko siatka przed chłodnicą... im dalej w las tym więcej.
krism Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 poza znaczkiem widze inne mosty - piaskowy a typowego timikena uzywanego w fordach.
primer Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 No jest kilka detali nawet w karoserii. Polecam stronę http://www.oldcmp.net/indexes.htmlnaprawde skarbnica wiedzy!
ryjec Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 no dobra nikt nie potrzebuje tych resztek bo za pare dni będa wspomnieniem. rozumiem ze to nie ford i wogóle ale proszę o info jakby ktoś potrzebował tej klamki listew, ewentualnie oslony silnika. ???za browce oddam na szczytny cel.pozdro.
mietek Napisano 11 Maj 2012 Napisano 11 Maj 2012 Wystaw na all..Moze sie znajdzie chetny. Szkoda na zlom
imek46 Napisano 16 Czerwiec 2012 Napisano 16 Czerwiec 2012 Ani C-15 ani C-60 nie były używane w Ludowym Wojsku Polskim. Trafiały tam przede wszystkim Studebakery, albo Dodge. Natomiast jak najbardziej używane były w 1 Dywizji Pancernej gen. Maczka
primer Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Prawda w Wojsku Polskim ( 43-45 )( nie LWP bo czegoś takiego nigdy nie było ) prawdopodobnie nie było Canad, przynajmniej nie ma takowych zdjęć. Faktem jednak też jest to, że wersje C-60 występowały na froncie wschodnim przy RKKA i na to zdjęcia są.Zdjęcia z C-15 w WP są powojenne a te Canady trafiły tam przez UNRĘ.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.