Skocz do zawartości

Samochód do lasu...


komandos90

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 114
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 5 weeks later...
W granicach 4-5 tysiaków kupi kol. Nissana Terano - starawe , ale niezłe auto. Patrol lepszy - niestety to wydatek ok. 10 000... O Nivie nie ma co wspominać - nie posiada ramy , i w terenie może się okazać że nie otworzymy drzwi... Uaz zniesie wszystko - tylko komfort jazdy trudny do opisania , a i cenowo niezbyt zachęcający...
Tak więc (wg. mnie) Nissanik - najlepiej w dieslu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zauważył kol. krecik wz. 65 Niva nie ma ramy, do tego korozja, niewygodne oryginalne fotele itp. Jako samochód terenowy odpada, takim można po wiejskich drogach a nie w ostępy leśne. Ja wiem że nadleśnictwa takie mają i sobie radzą, ale są to auta w miarę nowe i serwisowane.
Niestety, na dostateczne auto terenowe trzeba mieć ok 10 000 zł. Chyba że gdzieś kupisz niezakatowanego przeprawowca od gościa co się znudził off roadem.
Razem z bratem przerabialiśmy auta terenowe na off-road dla klubu Kosynier 4x4, najlepszym autem które przerobiliśmy to był Jeep Wrangler, a najgorszym Tarpan Honker, wysiadła jednostka napędowa już po kilku kilometrach w terenie. A Jeep zajmuje miejsca na podium w swojej klasie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsce w każde miejsce można dojechać polną, leśną, ale jednak jakąś drogą.
Jak ktoś chce sie wspinać na wciągarce na czubki drzew, wiadomo, że musi kupić mocno nieseryjnego przeprawowca.
Jeśli jednak szukamy czegoś do dojeżdżania na wykopy, to niva czy feroza spokojnie wystarczy.
Na marginesie dodam, że zwykły poczciwy żuk jest bardzo sprawny do jazdy po bezdrożach ze względu na bardzo wysokie zawieszenie.Bo napęd 4x4 na nic się nie zda, jak auto siądzie na brzuchu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam mały dylemat pomiędzy dwoma samochodami o których wspominałem wcześniej, większość mojej jazdy to jazda po drogach asfaltowych, a mniejsza część to polne drogi, piaszczyste drogi w lesie itd, mając auto z napędem na tył, nawet przy dociążeniu go z tyłu, zakopywałem się na piachu, więc myślę nad czymś 4x4, ale do rzeczy. Mam dylemat pomiędzy Subaru Imprezą(do roku 97-88) a Audi 80B4 Avant quattro(słyszałem, że V-ki w tych modelach były sypliwe, bo aluminowe bloki itd) więc proszę o poradę co do tych dwóch modeli, który lepiej wybrać, pojemność do 2,0, nie więcej;)

Z góry dzięki PZDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie