Sylwester/Fidest Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 takie bryczke wyszperac !http://www.allegro.pl/item851035078_indian_four_1933r.html
HD1940 Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Wyszperać żadna sztuka, jedziesz do USA lub Kanady i za odpowiednie pieniądze (relatywnie nie tak duże) kupujesz takiego lub bardziej dziewiczego sprzęta.
rusal007 Napisano 20 Grudzień 2009 Napisano 20 Grudzień 2009 Zdjęcia troche chyba stylizowane na: prosto z szopy" bo normalnie po jakims czasie w słomie troszke inaczej by to wygladało.
V4CRAZY Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Kilka lat temu w rozpadającej się stodole znalazłem AWO Simsona z 1959r, nie jest to Indian z 1933r ale przeleżał prawie 40lat zagrzebany w sianie.W stodole częściowo zapadł się dach i mokre siano poprzyklejało się do wszystkiego czego tylko mogło, pomimo kilku godzin namaczania w niektórych miejscach słoma poodchodziła razem z lakierem i szparunkami.Jak się dowiedziałem od żony nieżyjącego właściciela, motocykl przeleżał tak schowany od połowy lat 60-tych kiedy to zmarł właściciel.Motocykl był ukrywany w ten sposób przed jak to określiła właścicielka złodziejowatym sąsiadem, kiedy mąż wyjeżdżał gdzieś na dłużej", na zdjęciu jest już po oczyszczeniu a w chwili obecnej jest odrestaurowany i wygląda jak nowy.Pozdrawiam.
V4CRAZY Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Jeszcze jeden podstodolniak, w motocyklu nie było kół i tylnego błotnika, właściciel wykorzystał je do zrobienia wózka, niestety nie chciał ich sprzedać za żadne pieniądze :-) na szczęście zachował się cały oryginalny osprzęt motocykla.
Klemens Forel Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Napisano 24 Grudzień 2009 Ale ktos tego Zundappa okaleczył.Szczerze mówiąc bak i silnik,siedzenia są dobre (tylne chyba DKW bardziej).reszta to mielonka przód WSK tylna część ramy misz masz.Szkoda ale fajnie że go zerwałeś" i nie zgnił pod stodołą ;)
Klemens Forel Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Napisano 24 Grudzień 2009 A tak wogóle wszystkim śledzącym założony przez moją osobę wątek chciałbym złożyć Świateczno-Noworoczne życzenia.Oby nadchodzący rok przyniósł Wam jak najwykwintniejszegrzybobranie podstodolne" najlepiej żeby to było skupisko a nie jedna sztuka ;)Wszystkiego najlepszego!-Forel
V4CRAZY Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 Ten Zundapp 200 to oryginał, rama i przód też, na którejś z półek przodu był znak firmy Zundapp, widziałem też u właściciela zdjęcia tego motocykla jak był jeszcze cały zrobione w latach 80-tych.Nie pamiętam dokładnie ale na tabliczce znamionowej był 195? lub 196? r, tylne siedzenie firmy FRAMO jest rzeczywiście z innego motocykla, jeździło przy Zundappie KS 800 ale obecnie mam podobne z DKW 350.Motocykl sprzedałem znajomemu na części i jeszcze kilka lat temu leżała u niego rama z tego motocykla, jak będzie jeszcze ją miał zrobię jakieś fotki tabliczki znamionowej.Życzę wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście jak najciekawszych odkryć !!!
Catadero Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 Mógł być (prawie) taki. Prawie-bo ta rama z fotki jest raczej starsza niż 1953r. , ale rocznikowo zbliżony. Ten --> Z-250 ma już nożną zmianę biegów.C.
V4CRAZY Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 W tym moim rama była fabrycznie zrobiona z kilku elementów, przód ramy był nitowany (sanki,główka ramy,główna belka) a tył spawany, niestety z tyłu dół ramy został odcięty góra raczej została nieruszona.W przedniej lampie był bardzo mały szpulowy licznik o ile dobrze pamiętam wyskalowany do 100 km/h, przód i błotnik z tego motocykla leży u znajomego handlarza więc na najbliższym motocyklowym bazarze zrobię fotki.
V4CRAZY Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 Catadero i Klemens Forel macie racje, to może być Zundapp DB 200 z początku lat 50-tych a tył mógł przerobić właściciel jeszcze w latach 80-tych przed zrobieniem fotki, nic nie wspomniał o przeróbce ale wózek pospawał to i z tyłem dał radę :-) pozdrawiam.
V4CRAZY Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 Tym razem nie ze stodoły ale też ciekawa zdobycz.Któregoś dnia jadąc motocyklem zauważyłem na zagraconym podwórku wystającą z wysokiej trawy ramę motocyklową, miałem zamiar ją sobie odpuścić bo wystający kawałek ramy nie wyglądał zbyt imponująco ale jednak zawróciłem by to sprawdzić.Kiedy zapytałem właściciela od jakiego motocykla jest ta rama i czy chce ją sprzedać, właściciel uśmiechną się i zaczął przynosić jakieś części, jak się potem okazało był to Junak M07 z 1958r z przebiegiem 6000km. Motocykl leżał rozkręcony we wnęce pod schodami do domu, silnik zalany był do pełna olejem i pozawijany tak jak i reszta części w szmaty, koła były z fabrycznymi oponami a bębny hamulcowe zabezpieczone smarem, rama nie mieściła się pod schody więc właściciel pomalował ją podkładem i postawił w ogródku.Przedstawione zdjęcie zostało zrobione zaraz po przywiezieniu motocykla i nie są jeszcze przykręcone lampy, niestety nie udało się odnaleźć oryginalnego gaźnika i przedniego błotnika i na zdjęciu zamontowane są części od M10.Do Junaka dostałem jeszcze oryginalną instrukcję obsługi, fabrycznie nowy gaźnik Pegaz (jeszcze w folii) i trochę części do DKW 500.Motocykl sprzedałem znajomemu z nadzieją że go odrestauruje, niestety kilka ostatnich lat spędził u niego w gołębniku i aktualnie jest w bardzo kiepskim stanie i co najgorsze nie chce nikomu sprzedać.Za kilka dni będę u niego i postaram się zrobić jakieś fotki.
Moskit1 Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 no to dupa jas szkoda sprzetu hmmmmm 7 jako tako bardzo atrakcyjny motoykl na naszym rynku hmmszkoda zeby tam swój żwot skonczył !!!?
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Byłem dzisiaj u znajomego zrobić obiecane fotki Junaka, motocykl nie stoi już w gołębniku tylko służy jako wieszak w garażu :-)
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Na liczniku przybyło tylko kilka kilometrów
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 załatwiłem do niego oryginalny przedni błotnik i kilka brakujących części i jest to nadal niezły materiał na fajny zabytkowy motocykl
Hansdekawka Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Z tą zabytkowością byłbym raczej ostrożny,jest to raczej weteran szos, po których, sądząc ze stanulicznika, raczej się nie najeździł.
satron1200 Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Witam . A czy Masz też oryginalny zbiornik paliwa od 7 -ki ?
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 niestety nie jest to już ten stan w którym był jak go znalazłem
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Hansdekawka masz rację kilometrów zbyt wiele nie zrobił ale prawie 52 lata to i tak niezle a zbiornik jest oryginalny, ten rocznik taki miał.
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 i jeszcze jedna ciekawostka o której wspominałem, niestety już rozpakowany i nie U1
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 oryginalna instrukcja do tego motocykla z 1958r.
V4CRAZY Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 zawinięta była w Trybunę Ludu z 1974r :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.