marecki. Napisano 20 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2009 mam pytanie na frontowych fotkach często widać w zniszczonych pojazdach pancernych lufy armat pionowo zadarte do góry lub opadnięte w dół co było przyczyną takiego stanu w ostatnich sekundach życia technicznego pojazdu pancernego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamikadze Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Czołg otrzymał zapewne takie trafienie w wierzę , że lufa została wyrwana z jarzma i obsunęła się na podłogę pojazdu.Od strony wlotu lufa jest znacznie cięższa bo jest i zamek i oporopowrotnik.Przynajmniaj ten na tym zdjęciu napewno tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HU13ERT Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=155753#155753Kiedyś to były rozmowy..ileż pasji..ileż zaangażowania uczestników ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihura Napisano 20 Lipiec 2009 Share Napisano 20 Lipiec 2009 Może więcej przkładów?pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki. Napisano 20 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2009 interesujący wątek przegapiłemdzięki bo temat ciekawy w jednych czołgach lufa pozostawała pionowa w innych opadnięta a w jeszcze innych nic się z nią nie działoale faktycznie przydało by się więcej przykładów technicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek98k Napisano 28 Lipiec 2009 Share Napisano 28 Lipiec 2009 Podczas długotrwałej jazdy czołgiem Rosjanie jak i Niemcy przesuwali działo tak, aby środkowa cześć zajmowała jak najmniej miejsca. Zwykle były to kmy i małe działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
senectus Napisano 28 Lipiec 2009 Share Napisano 28 Lipiec 2009 radku moglbys nieco jasniej sprecyzowac swoj wywod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okejos Napisano 30 Lipiec 2009 Share Napisano 30 Lipiec 2009 no fajna teoria.najczescie winą zmiany położenia lufy był wewnętrzny pozar który niszczył hydraulikę utrzymującą działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubuś 2001 Napisano 30 Lipiec 2009 Share Napisano 30 Lipiec 2009 A może po prostu wieża została zaklinowana a że przeszkadzała w przejeździe przez ulice to została maksymalnie podniesiona?Ale teoria Radka jest pewniejsza ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.