matchias Napisano 29 Lipiec 2009 Autor Napisano 29 Lipiec 2009 Tak do tego sie przyznał, ale niżej napisał że tabliczka jest od tego samego czołgu co koło
akagi_FWP Napisano 29 Lipiec 2009 Napisano 29 Lipiec 2009 CHOLERA, NIECH KTOŚ WPROWADZI WRESZCIE MOŻLIWOŚĆ EDYCJI POSTÓW.Patron ma na myśli, czołg stojący w Paroli na ekspozycji zewnętrznej, totalna mieszanka typów. Znajdę w domu zdjęcie to zapodam.
matchias Napisano 3 Sierpień 2009 Autor Napisano 3 Sierpień 2009 My tu gadu gadu a tymczasem pojawiły sie gąsienice
meserek Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Drobne pytanko: ile Ci wyszło ogniw na jedną gąsienice ?
matchias Napisano 3 Sierpień 2009 Autor Napisano 3 Sierpień 2009 O 5 za dużo niż powinno być ale Ciiii. nikomu nie mów:)115
radett Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 śliczne :) :) :)warto jeszcze dodać z tyłu pod tłumikiem przedłużenie wału do rozruchu korbą
meserek Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 No właśnie - przy 7TP podają liczbę 109-110 ogniwek. Natomiast wspomniana wcześniej nowa monografia Militariów mówi o 102-103 ogniwach dla Vickersa. Ale po przeliczeniu ogniw choćby na oryginalnych rysunkach fabrycznych zamieszczonych w tejże monografii wychodzi 109 ogniw. I komu wierzyć ?
matchias Napisano 3 Sierpień 2009 Autor Napisano 3 Sierpień 2009 redett, dzięki, jakbyś miał zbliżenie na ten element, byłbym wdzięczny, ja zamierzałem zrobić w tym miejscu dziurkę:)meserek, ja przyjąłem że skoro to to samo podwozie, to 110 jest właściwą ilością.
radett Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 najlepiej ten element widać na fotce gdzie vicek jest centralnie od tyłu (-poszukaj na tym wątku co podałem wcześniej linka - model wuwieżowy)na pozostałych jedynie widać że wogóle coś jest". Moim zdaniem to zwykły pręt z wystającymi po bokach wypustkami o które opierało się czoło korby (raczej klasyczne rozwiązanie niż jakiś specjalny patent)
krzyhal Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Witam.Trochę się poczepiam, jeśli można ;)))Myślę, że Autor się nie obrazi.Koło napinające jest nieco zbyt masywne - zarówno obręcz jak i szprychy".Brakuje szrubek zaznaczonych czerwonymi kółkami - na jednej szprysze" jest dodatkowa śrubka.pzdr
krzyhal Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Teraz to ustrojstwo - jak wynika ze zdjęć, było wożone na lewym bądź prawym błotniku.Co to w ogóle jest - jakaś pompa czy lewarek???
krzyhal Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 No i oczywiście rąbnąłem babola - dodatkowa szrubka jest przecież bliżej osi a nie tak jak ją zaznaczyłem ;)))
radett Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 to chyba nie Śrubka tylko najpewniej zawór do podłączenia smarownicy
matchias Napisano 4 Sierpień 2009 Autor Napisano 4 Sierpień 2009 krzyhal skoro udowodniłes fotkami moje nieścisłości to nie mam powodu żeby sie obrazić:) element na błotniku to lewarek, i dzięki za fotki.radett ta dodatkowa śruba to rzeczywiście może byc kalamitka.
kubelek86 Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 Wspaniała robota!Tylko patrząc na te zdjęcia:http://odkrywca-online.pl/forum_pics/picsforum23/v2_copy.jpghttp://odkrywca-online.pl/forum_pics/picsforum17/vickers_wiea.jpgOdnoszę wrażenie, że kolega przedobrzył trochę z nitami na wieży, i ten pionowy wizjer też mógłby być szerszy ;)Poza tym to słowa uznania za włożoną pracę.
radett Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 troszkę przedobrzone bo na wieży były śruby, ale wrażenie robi powalające. Kawał dobrej roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.