ganwar Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Podobny do -> http://blog.e-alw.com/fot/a-fiat/reklama-1.gifTylko, że kierownica jest po drugiej stronie ...
huk 100 Napisano 16 Wrzesień 2009 Autor Napisano 16 Wrzesień 2009 Daro76 normalnie mnie rozwaliłeś :):) gratuluje - widać że na zewnątrz karoseria kompletna -atakuj gościa daj zbliżenie znaczka -pozdro
zbyniek Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 ja bym go kupił i postawił pomalowanego na ogrodzie, bo trochę bedzie kosztowało odnowienie :)
pająk Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Na moje oko to Tatra 75, dość ciekawe autko, chyba nie wyprodukowano ich wiele ale tu mogę się mylić. Ja mam Tatrę 87. Powodzenia w negocjacjach z właścicielem, stan wcale nie wygląda na zły.
popcorn65 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Jeżeli mechanika jest w miarę kompletna to naprawdę warto.Tylko ten chlop:(Pozdro.
Daro76 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Wybieram się tam w niedziele, autko stoi w chaszczach za moją działka znalazłem je przypadkiem myśle ze z chłopem sie dogadam jak by nie było sasiadami kiedyś bedziemy. Znaczka nie było. Pozdro.
popcorn65 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Daro, życzę Ci sukcesu w negocjacjach z sąsiadem.Dziadek na początku lat 30 XX W otworzyl zaklad który naprawial takie samochody.Istnieje do dzisiaj.Szkoda,że po drodze zapomnieliśmy o takich rodzynkach.Pozostaly tylko zdjęcia.Pozdrawiam.
sowa123 Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 można spytać o części zapasowe które mogą poniewierać sie po katach,gratuluję i powodzonka.
Catadero Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 To jest Tatra 57A. Proste w obsłudze autko i łatwe w remoncie. Karoserię można zdjąć w całości i zająć się remontem podwozia, silnika (czterocylindrowy bokser chłodzony powietrzem-odpadają całe wodociągi") i napędu. Ten model był produkowany też jako Tatra-Kubelwagen dla wojska oraz był dawcą licencji na produkowanego w Szczecinie (Stettin wówczas) Stoewer'a Greif Junior.Powodzenia w negocjacjach.C.
pająk Napisano 16 Wrzesień 2009 Napisano 16 Wrzesień 2009 Catadero ma rację, to 57A, a nie 75. Daro - nie zniechęcaj się stanem, looknij na frędzla" jakiego ostatnio kupiłem. Nie dość, że wydmuszka oskubana ze wszystkiego to jeszcze zgniły totalnie. Ale... to egzemplarz z pierwszej setki, jeden z najstarszych, jakie dotrwały do naszych czasów. Szukam części, żeby skompletować.A popytaj sąsiada, może jeszcze co ma. Albo jakieś części? Jak kupowałem swoją Tatrę to facet ze stodoły wyciągnął jeszcze tyle gratów, że załadowałem VW Transportera pod sufit.
huk 100 Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 Smyczek ładny - a tam w tle to BMW ? -pozdro
pająk Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Nie Smyczek a Mikrusik ;) W tle BMW 340, wydmuszka na kołach. Też do sprzedania, podobnie jak resztki ciężarowego Bussing NAG-a
huk 100 Napisano 17 Wrzesień 2009 Autor Napisano 17 Wrzesień 2009 zaiste Mikrus !! coś porąbałem -pozdro
kopijnik2 Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 no właśnie... mikrus...widziałem aluminiowego - były i rdzewiejące i alu?
pająk Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Kopijnik, pierwsze słyszę o Mikrusie aluminiowym, możesz coś bliżej napisać? Według mojej wiedzy takich nie było, bardzo to ciekawe, jeśli istnieje aluminiowe nadwozie.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.