jarecki48 Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 Jestem początkującym ,proszę o pomoc co wybrać ?
albertus32 Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 kolego nowy jarecki , kolega longwood pyta czy to ma byc do monet i innego koloru, czy na militarke, bo wydaje mi sie ze nie zrozumiałes skrótu longwooda do czego?"
jarecki48 Napisano 21 Kwiecień 2009 Autor Napisano 21 Kwiecień 2009 chodzi mi o wykrywacz na monetki no i trochę na resztę ,tylko trochę większego zasięgu jak ACE250
pawelec Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Tesoro cibola jest dobra na militarkę jak i na kolorek wydaje misię że tesoro by ci podpasował . pozdr...
VanWorden Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Cibola na militarkę? No to jeśli tak podchodzimy do sprawy, to i Garrett Ace, White'S Prizm czy inny Bounty Hunter też są spoko na militarkę. Kurcze, w zasadzie wszystko jest dobre na militarkę:))Cibola jest jak najbardziej OK na początek, ale to sprzęcik idealny na monetki i kolorową drobnicę. Tylko tyle i aż tyle.PozdrawiamVW
Raned Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 VW, dlaczego na początek? Mam znajomego hardkorowego poszukiwacza z 18 letnim stażem używającego Ciboli, także na militaria.
Raned Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Dodam, że głównie szuka kolorowej militarki, ale żelastwem też nie pogardzi.
VanWorden Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Ja zawsze mówiłem, że Cibola to świetny wykrywacz, ale nie można na siłę z fajnego kabrioleta-wyścigówki robić terenówki:)) Nie tędy droga.PozdrawiamVW
Raned Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 No to osignięcia jego kabrioletu są czołowe w kraju i daleko w tyle zostawiają inne trenówki.
Raned Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Wracając do rzeczy to jarecki48 potrzebuje wykrywacz a monetki no i trochę na resztę" o większym zasięgu niż Ace 250.