Skocz do zawartości
  • 0

prośba o wycenę broszki


KRANIK

Pytanie

witam, czy ktoś z forumowiczów mógłby wycenić mi tę broszkę?
czy w ogóle jest coś warta czy ma tylko wartość kolekcjonerską!
jest to srebna broszka, próba 900, z tyłu sygnowana Mandarbeit", ułamana zapinka!
dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

na twojej fotce jest słabo widoczna ale podobna do mojej ja niestety bić nie odczytałem ale znalazłem w lesie gdzie wychodziły fanty głównie niemieckie z II wojny.Wartości nie sprawdzałem myślę że jest to mało istotne chyba że chcesz ją sprzedać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również swoją znalazłem na skraju lasu, zaraz przy okopach, a skąd jesteś?
właśnie nie wiem czy ją sprzedawać, jak cena będzie skromna to raczej podaruję ją komuś w prezencie, niestety nie znam się na biżuteri!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoich fantów nie sprzedaje czyszczę je i jak jest ładny leży i ładnie wygląda jak to się mówi Jeść nie woła " a na wartości nie traci więc zastanów się.przejdź się do złotnika tylko takiego dobrego może zapięcie da się zrobić a przy okazji powie ci ile jest to warte bez tobołka historii jaką niesie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartość jak pójdziesz do złotnika to w cenie złomu srebrnego nie wiem ile dokładnie ale coś chyba około 0,70gr za 1gram.
Więc jak widzisz nie dostaniesz za nią dużo, możesz spróbować allegro ale tam raczej też kokosów nie będzie!

pozdro!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą ęczną robotą" to może być lekka przesada,bo broszka
jest wycięta wykrojnikiem,a ornamenty ręcznie grawerowane.
Każdy złotnik jest w stanie za niewielkie pieniądze napra-
wić zapięcie i sprawdzić próbę srebra.Sprzedawać jej się
nie opłaca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum