pomsee Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 kubelek86 napisał:/.../Trudno to nazwać newsem...Można nazwać to też faktem :)Post został zmieniony ostatnio przez moderatora pomsee 16:51 02-05-2009
acer Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Dla mnie ważniejsze od tablicy rozdzielczej jest to, że udała się instalacja elektryki - specjalista podjął się tego i zrobił jak należy - szacunek. Jak nie ma elektryki, to zegary na nic. Ciekawe czy uda się dobrać akumulatory podobne pojemnościowo do oryginalnych.
acer Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Nie czytam do końca.....skoro sprawdzano elektrykę to i dobrano akumulatory.
jc1234 Napisano 5 Maj 2009 Autor Napisano 5 Maj 2009 To co zrobił ELEKTRYK z WZM-tów to naprawdę pierwsza liga. Elektryk z dużej litery bo tak się należy. Nie po raz pierwszy podczas rekonstrukcji trafiamy na fachowca z górnej półki. Jakośc wykonania, dbałość o szczegóły, nie wspominając o chęci zrobienia czegoś dobrze i porządnie. Pełen szacunek. Faktycznie żal dupę ściska " jak sie pomyśli że tacy ludzie rozejdą sie po świecie bo dzisiaj nie ma dla nich zajęcia w zbrojeniówce. Jacek
jc1234 Napisano 8 Maj 2009 Autor Napisano 8 Maj 2009 No i pomału kończymy. Kto ciekaw niech zajrzy na stronę Stuga. Jacek
fanatyk6 Napisano 8 Maj 2009 Napisano 8 Maj 2009 Witam,Gratulacje! Kiedy możemy się spodziewać usłyszeć silnik na pokazach?Pzdr
sebol13 Napisano 8 Maj 2009 Napisano 8 Maj 2009 Po prostu SUPER! - zapiera dech w piersiach tak trzymać !!!Pozdrawiam
hetfield Napisano 10 Maj 2009 Napisano 10 Maj 2009 Proponuję nagrać krótki filmik z pierwszego uruchomienia silnika. Na pewno wszyscy chętnie zobaczą (i usłyszą) jak pracuje serce Stuga.
jc1234 Napisano 15 Maj 2009 Autor Napisano 15 Maj 2009 Panowie szukamy zdjęć Maybacha. Mamy pewne problemy z układem olejenia. Wszelkie zdjęcia silnika mogą nam pomóc.Dobry Człowiek podarował nam wczoraj łapę mocujacą silnik. Nie trzeba będzie mozolnie rzeźbić. Dziękujemy. Jacek
hetfield Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 http://www.tigertank-h-e-181.com/63_Panzermuseum_Munster_1.htm
sil3nt Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 http://www.achtungpanzer.com/gallery/images/stug_6.jpghttp://www.achtungpanzer.com/gallery/images/stug_18.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/Maybach_HL120.jpghttp://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Bilder/Panzermotoren/MaybachHL120TRM-1.jpghttp://www.lexikon-der-wehrmacht.de/Bilder/Panzermotoren/MaybachHL120TRM-2.jpghttp://klub.chip.pl/chudym/pzkpfw_iv/hl120trmd.jpg
sil3nt Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 Kilka fotek HL120 TRM - tym razem z pzIIIza zdjęciu pompa olejowa http://www.armorfortheages.com/Volunteers/Projects/PanzerIIIProject/PzIIIProjectJPEGS/PzIIIrest29.jpg http://www.armorfortheages.com/Volunteers/Projects/PanzerIIIProject/PzIIIProjectJPEGS/PzIIIrest30.jpghttp://www.armorfortheages.com/Volunteers/Projects/PanzerIIIProject/PzIIIProjectJPEGS/PzIIIrest31.jpghttp://www.armorfortheages.com/Volunteers/Projects/PanzerIIIProject/PzIIIProjectJPEGS/PzIIIrest32.jpg
sil3nt Napisano 15 Maj 2009 Napisano 15 Maj 2009 Wymontowana pompa olejowa ( w poprzednim poscie miało być olejowej" )
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.