Skocz do zawartości

proxima

ARTI123

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
witam
co tak zacichło w temacie proximy ???
czyżby nie spełniała waszych oczekiwań
u mnie jako 1-dna z 3-ech innych wykrywek ( musz... ,f..... ) jest ok.
pozdrawiam-arturescu
Napisano
witam
co tak bez entuzjazmu !
ja chodzę za drobnicą kolorową (monetki , carska drobnica itp.... ) zasięg , stabilnoś , dyskryminacja i ergonomia jest ok.
pozdrawiam-arti
Napisano
Witam dzis wydłubałem pare monetek i guzików na MIXie
ale jeszcze musze ja rozgrysc czasami mam sygnal stabilny +70 ,kopie macham nad wykopem sygał +80/+90 kopie dale i sygnał znika (dziura jak Berlin) okazuje sie ze to gwużdz albo jekies zardzewiale zelastwo .
Napisano
Co do wspomnianego przez kolegę
abcom77 to faktycznie miałem podobne przypadki, ale jestem początkujący więc może coś robię nie tak, co do 1gr. to nie robiłem takich testów. Ogólnie czasami wykopuję naprawdę małe kawałki koloru. Ogólnie jestem zadowolony ze sprzętu.
Napisano
dzisiaj bylem na polu w trybie MIX (tor statyczny) fajna sprawa bo dzaiala tak jak by pinpoint byl caly czas wlaczony co ulatwia namierzanie .co wyskoczylo ? jeden guzik (kolo ze skrzydlami po bokach i pioruny) i jeden fenig oraz pare nic niewartych smieci (slaba miejscowka)
Napisano
abcom zmień pozycję o 90' i pewnie zacznie harholić jak nie to musi być kolorek (pomijając oczywiście standardowych rudych oszukańców).

Pozdrawiam B.
Napisano
dwie sprawy-
1. proxima: byłem wczoraj i dziś na całkiem niezłej miejscówce. z ciekawszych rzeczy monetki- fenysie:), klamra pruska, guziki, celownik plot do MG i trochę innych rzeczy. jeśli chodzi o miejsce w którym chodziłem - mieszanie się kolorów i żelastwa w tym gwoździe, tryb jednoczesny odpada, bo z dynamiki przerzuca na statyk na żelastwach. no chyba, że coś nie tak robię jak trzeba:/ zasięgi- piękne. pokrywka z żelaza o średnicy ok14cm 80cm. monetka 1 feniś 1901" ok 30cm.