Jump to content

Nieśmiertelniki niemieckie


Recommended Posts

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply
Byc moze, ale poki co przydaje sie. Na jej podstawie zidentyfikowalem kilka cwiartek, gdzie zachowal sie numer osobisty (m.in. Pz. R. 1) i jedna kodowa - zreszta o ktorej juz jest watek w Wojna Swiatowych - flak. abt. 3 .



Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Jaki ten świat mały :)
Trzeba przyznać że ten nieśmiertelnik (Kurmark)lubi podróżować....Mija właśnie trzeci rok od wykopania, a blaszka ma już co najmniej trzeciego właściciela hehe

http://www.odkrywca-online.pl/pokaz_watek.php?id=189195

Link to comment
Share on other sites

Smietniki to najlepsze miejsce, co do plaskich czy okopow to uwazam, iz jest to sprawa zarowno szczescia jak i przygotowania - ksiazki, mapy, internet.

Dla zobrazowania blaszki - Fl. T. V. Stettin wyszly wlasnie ze smietnika, ewidetnie przyklad korzystania z ksiazek, a np. SS-Ausb. Abt. Konitz to owiany juz legenda jeden wspolny wykop. Ja mam wlasnie jedna z wielu wowczas wykopanych tych blach - sprawa szczescia kopiacych? Niewykluczone.



Pozdrawiam
Adrian
Link to comment
Share on other sites

Mam pytanko do znawców nieśmiertelników. Chodzi o to, że mam możliwość kupna nieśmiertelnika SS KURMARK, blaszka zdrowa i co najważniejsze oryginalna, wszystko czytelne. No i chodzi o to, że nie wiem ile coś takiego jest warte, a nie chciał bym zbytnio przepłacić. Czy mógł by ktoś podać przybliżoną cenę??? Niestety nie mam fotki.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@ SS-T-NA. E. ABT.

Niestety, ale spelnily sie moje przypuszczenia co do tego fragmentu niesmiertelnika, otoz przed jego nazwa, przed SS-T-NA. E. ABT. miala miejsce kompania. Niestety, ale obecnie nie posiadam inforamcji na ile kompanii dzielil sie ten oddzial, wiec nie pozostaje mi nic innego jak przyjac zalozenie, ze pelna nazwa brzmi 2./ SS-T-NA. E. ABT. , gdyz wlasnie na skanie blachy ktora sie sugeruje widnieja takie wlasnie bicia wraz z identyczna charakterystyczna czcionka. Przyjolem takie zalozenie sugerujac sie blaszka 1/ 14. SS TJR, gdzie wszystkie sztuki jakie mialem okazje podziwiac byly wlasnie z 1/ . Nie-wykluczone, ze sie myle co do 2/ ...



Pozdrawiam
Adr

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information