Mirkoni Napisano 14 Listopad 2007 Autor Share Napisano 14 Listopad 2007 Witam :-)Wiemy juz kto ile ma lat, wiemy kto z jaką wykrywką chodzi, i gdzie mieszka.....Myśle, ze warto byłoby dowiedzieć się co robimy :-)Taka informacja sprzyja lepszemu poznaniu się :-)...a i czasami można będzie zasięgnąć porady fachowca... :-)I tak np. wiem że do acera (pazdrawiam Cie acer :-) ) można walic ze wszystkim co jest związane z lasami państwowymi.....Więcz wykształcenia jestem pedagogiem (wielki błąd zyciowy), a z konieczności (finansowej :-) ) zajmuje sie sprzedażą maszyn do gospodarki leśnej i ogrodniczej.....pilarki, kosiarki, etc. ...Pozdrawiam Mirek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aniolg Napisano 14 Listopad 2007 Share Napisano 14 Listopad 2007 Jestem informatykiem pracuje na serwisie , kasy fiskalne,komputery sieci lan , wi-fi, bezpośrednia obsługa klientaa pogodzinach historiapozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łazior Napisano 14 Listopad 2007 Share Napisano 14 Listopad 2007 jestem Policjantem pracuje w Komendzie Wojewódzkiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karpik Napisano 14 Listopad 2007 Share Napisano 14 Listopad 2007 Od kiedy nazwy zawodów piszemy z dużej litery Panie mundurowy;)?Ja jestem zwykłym robolem... to znaczy Robolem:)Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaca2003 Napisano 14 Listopad 2007 Share Napisano 14 Listopad 2007 Jestem domokrażcąa sexualnym.Pracuje na umowę o dzieło.PozdrawiamP.S.Coby więcej nie pisać to mój nr buta to 43 smród skarpety to standart jedniodniowy mam kota (w głowie)psa holdegroma interesuje sie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...