f35jsf Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 A czy tam nie jest przypadkiem 127-Z(jak Zenon)5 coś tam A??
Woodhaven Napisano 15 Marzec 2008 Napisano 15 Marzec 2008 No tak na lekcjach osprzętu nie uważałem i teraz muszę się gimnastykować.Dzinks służył do mechanicznego przekazywania napędu ( giętkie ramie ). Na kilku zdjęciach przedstawię Wam cos podobnego .... podaje przykłady abyście mogli sobie mniej więcej wyobrazić do czego mogło to cudo służyć. Przedstawienie konkretnego miejsca zastosowania w Me 410 wymaga oczywiście czasu ( wertowanie dokumentacji ).......
fanatyk6 Napisano 21 Marzec 2008 Autor Napisano 21 Marzec 2008 Ostateczny odczyt z tabliczki: Anforderz 127-252 A
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Wrzucę fotki części znalezionych już dawno ale może teraz niektóre uda się zidentyfikować. Na początek fragment konstrukcji (prawdopodobnie) statecznika (vide foto). Długość elementu 13 cm. http://img329.imageshack.us/img329/7447/konstrukcjastatecznikaif8.png
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Blaszka jakiegoś wskaźnika. Na zdjęciach kabiny pilota nie znalazłem takiego wskaźnika więc to może z kabiny strzelca?
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Druga strona z napisem W+B ; 10.4.43 ; St 8
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 wiekszy fragment samolotu z numerem R(?)151
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Tabliczka znamionowa.Gerat Nr 124 460 A (?)Werk Nr 4090740 AnforderZ Ln 28802
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Jest na nim napis: Fl 30433 oraz Werk-Nr 106461
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Jakby zakretka od czegoś z numerem 31155
fanatyk6 Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 I ostatni jak na razie fragment. Pozdrawiam
Woodhaven Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 Z tego co się orientuje to pod numerem 127-252 A kryją się bebechy autopilota.
Woodhaven Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 Trafiłem !!!! Po nocnej walce z oporną techniką to jest ramka pod agregat ..... zdjęcia ramki wkleję w niedziele pozdrawiam Wood + haven
Woodhaven Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 część konstrukcyjna http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/2.1.jpg może być również elementem lotki czy też końcówki skrzydła
elpasys Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 Tutaj: http://www.preservedaxisaircraft.com/Luftwaffe/Engines/DB.htmjest link z informacjami, gdzie można jeszcze zobaczyć silniki, które były stosowane w ME 410. Wymienione tutaj muzeum lotnictwa w Merseburgu, o którym pisałem w innym wątku, leży niedaleko autostrady Berlin-Lipsk-Halle, można je zwiedzić nie tracąc zbyt wiele czasu.
Adr Napisano 11 Kwiecień 2008 Napisano 11 Kwiecień 2008 Wydawnictwo Militaria 33http://rapidshare.com/files/70412126/Wydawnictwo_Militaria_033_-_Messerschmitt_-_Me210___Me410.pdfPozdrawiamAdrian
Woodhaven Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Rozwiązanie kolejnej łamigłówki 124-461A1 Ln 28 802 to jest ramka do montażu
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.