Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Lejtnant

Polscy naziści

Recommended Posts

HORST w którym miejscu opowiedziałem się za ideologią którą mi chcesz sprzedać.A tak na marginesie to wypowiadaj się w swoim imieniu a nie innych.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kilka miesięcy temu, czekając na autobus w centrum Wrocławia byłem świadkiem następującej sceny:

Na autobus czekało też czterech chorowitych młodzieńców (po chemioterapii chyba byli, butki ortopedyczne mieli i chwiali się na wietrze), kurteczki przykrótkie, spodenki po młodszym bracie :). Z sanatorium chyba wrócili, bo jeden z nich krzyknął: Ile śniegu było w Zakopanym?", a reszta wyciągnęła wysoko te swoje wątłe (prawe) ramionka... Jeden się trochę ociągał, wiec ten co się najbardziej chwiał zakomenderował: Heiluj, k**wa, heiluj!" i znowu te ramionka (prawe) wysooko, wysoooko. W końcu przyjechał autobus (jeden z nich nim odjeżdżał), pożegnali wiec go po starosłowiańsku: Wysławiaj Światowida i Rudolfa Hoessa!!!" (chyba Hoessa, bo przecież Hess to świnia - uciekł do Anglików :)

Tak było.
Tak jak napisał Horst: Dziwi mnie, że w naszym narodzie, tak tragicznie doświadczonym przez nazizm, znajdują się palanty które tą zbrodniczą, antypolską ideologię wyznają!"

pzdr
Paweł

NISZCZ NAZIZM!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Horst gadać z Tobą to jak ze ślepym o kolorach .Wplatasz w zdania galarete i jeszcze czerpiesz z tego satysfakcje .Pozdrawiam i bez urazy

Share this post


Link to post
Share on other sites
do kolegów Lokomotywy i Horsta , zgadzam sie z wami zupełnie ze nazizm był zbrodniczym systemem, jestem natomiast ciekaw czy wy zgodzicie sie z moja opinia ze komunizm jest systemem bardzo podobnym, tam walka ras tu walka klas w efekcie ilosc ofiar zblizona, problem polega na tym ze jesli widzicie swastyke to wami trzesie z oburzenia , ale jak jakas czerwona szmata z sierpem i młotem powiewa , wszystko jest jak najbardziej ok. wyglada to na masochizm a byc moze sado maso. Lisku trzymaj sie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wodzu, jak nie wiesz to nie gadaj bdzdur - tak jak nazizmu nienawidzę komunizmu i dla mnie komunizm jest o wiele gorszym systemem niż nazizm!

Share this post


Link to post
Share on other sites
heh ja dziwi się tym którzy mówią ze nazi to spoko i wogóle tym którzy są w młodziezy wszechpolskiej i takich tam bojówkach skrajnie ns ostatnio w moim miescie pojawiły sie plakaty które bardzo kują w oczy i spadaja :) jest na nich napis : przyłącz się do nas !!! młodzież wszechpolska!! a na plakacie wyciąga dłoń sfrasowany wojak wh z gapą na piersi!!! czy to nie paranoja???a babke tego co drukuje ten plakat pewnie pół pułku zgwałciło:P chłopców z WH:P kurde jak moj dziadek żył a walczył w 39 w wp to nie mogł zrozumieć jak takie tępe pały chodzą po ulicach:/ no cóz...glupota i debilizm!!
a co do antysemitów zgadzam sie z jednym jest tego za dużo czemu wycieczki żydowskie muszą zwiedzać u nas getto w ochronie policji???paranoja!!!
czy oni nie są ludzmi jak my????

Share this post


Link to post
Share on other sites
choc z drugiej strony ten Twój akapit o bolszewizmie i zydach , mija sie z prawda, to ich system , oni go stworzyli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Horst dlaczego z uporem godnym maniaka decydujesz kto ma więcej racji a kto ma jej mniej . Mieszkamy w Państwie gdzie każdy może się wypowiedzieć nawet jeśli to Ci się nie podoba. Za komunizmem raczej nie przepadam ,delikatnie to określając.Tłukłem się z tymi bolszewikami ,czytaj zomowcami,na ulicach wtedy gdy Ty pewnie na księdza mówiłeś ZORRO ale szanuje Twoje poglądy i innych osób również.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do liska. Jeśli wyprzesz się narodowosocjalistycznej ideologi i ją potępisz (choć nie mówię że jesteś NS), zwrócę honor.
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pewnie nie wymyślę nic nowego,ale żaden z autorów tego programu nie zadał gościowi fundamentalnego pytania co z ok 3 mln Polaków którzy zostali wymordowani przez Niemców a nie byli Żydami? Tak na marginesie pacjent od razu kwalifikuje się na oddział zamknięty szpitala psychiatrycznego koniecznie z tym mundurkiem i fryzurką.
Prośba do panów na forum aby nie porównywać narodowców do neonazistów,jestem narodowcem i samo to nie pozwala mi na zamiłowanie do nazistowskiej ideologii,a na polakow" z rączką w górze to jedynie nasr...ć mogę.

Pozdrawiam Hubert

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lisek prosze nie rozmawiaj z tym xxxxxxx.To się robi żałosne.Nie ruszaj gó...na mawiają bo zacznie śmierdzieć.I tak oto po raz kolejny pojawił nam się jałowy i kretyński post który można bez mrugnięcia okiem skasować.Takie moje zdanie.


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora proteus 22:27 22-11-2005

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lokomotywa ma xxxxxxxx wodzu8- ja na księdza do dzisaiaj mówię Zorro chociaz nigdy nie byłem komunistą /socjalistą itp ani ich zwolennikiem .
Dlugie życie w komunie uodporniło mmnie na wszzelka ideologię dlatego tak trudno wcisnąc mi ciemnote


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora proteus 22:27 22-11-2005

Share this post


Link to post
Share on other sites
Horst równy z Ciebie chłop i muszę Ci powiedzieć że dawno tak się nie rozpisałem jak dziś,ostatnio chyba jakieś 20 lat temu gdy pisałem do dziewczyny. Potępiam jakąkolwiek ideologie która niszczy ludzi oraz wzywa do nienawiści rasowej.A honor to wielka sprawa i lepiej go nie nadużywać.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
witam
kilka slow wyjasnienia do cenzuty jakiej dokonalem w tym watku.
1. usunalem fragmenty urazajace odczucia narodowe i religijne-chcialem tu przypomniec ze gwiazda dawida jest symbolem nie tylko panstwa israel ale rowniez symbolem religijnym
2. usunalem fragmenty ewidentnie obrazliwe dla organizacji politycznych i politykow-to nie jest forum polityczne i nie sluzy wymianie informacji na temat sytuacji politycznej czy polityczno spolecznej
3. usunalem niektore fragmenty obrazjace pamiec ofiar holocaustu

tak jak pisalem w innym watku z mojego punktu widzenia wszelkie zbrodnie popelnione podczas czy po wojnie czy to na narodzie polskim zydowskim niemieckim ormianskim czy innych powinny byc osadzone i ukarane. jednak dyskusja na ten temat powinna przebiegac w sposob spokojny i rzeczowy tak by nie urazic pamieci ofiar czy ich rodzin. dlatego jeszcze raz prosze o wywazone i przemyslane opinie.
pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
W całym tym materiale dziennikarskim" zabrakło jedynie UFO i kręgów zbożowych. Jeśli się nie mylę bijatyka w Spodku w czasie turnieju piłki halowej została zakwalifikowana jako zadyma kręcona przez neonazistów. Materiały z Niemiec zostały zmontowane tak, że pierwszy lepszy widz polsatu mógłby pomysleć, że agresywni naziści rzucają rowerami w jakąś demonstrację, a potem pałuje ich dzielne Polizei.
Pokazują jakieś foty z Belgradu bez żadnego komentarza, możnaby pomyśleć że to podziemne bunkry w Sokółce.
Jak tego idiotę skręcili ukrytą kamerą to ja jestem ksiądz, na jednym ujęciu widać jeszcze jakiegoś faceta a kamerzysta chyba ukrył kamerę na ramieniu.
I odnoszę wrażenie, że tezą tego bubla było udowodnienie, że każdy narodowiec i nacjonalista to neonazista.
Cały ten materiał to jedno wielkie g...
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lokomotywa jeśli chcesz być wysłuchany to słuchaj też innych a mnie też już nikt nie wciśnie ciemnoty ideologicznej jestem na to odporny .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bez urazy ale lokomotywa ma tendencję jedynie do wsłuchiwania się w szmer swoich zwojów mózgowych i jest ca łkowicie odporny na argumenty przeciwników ;o]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spokojnie nikt tu nie jest przeciwnikiem mamy jedynie inny punkt widzenia .Jeśli Horst mi odpuścił to ja też zejdę z niego.Proteus wielkie dzięki za interwencje ,czasami Twoja obecność jest wskazana.Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak obiecałem, przepraszam Cię za pomówienia których się dopuściłem. Tak, pomówienia - bo nazwanie Polaka nazistą to obelga.

Pozdrawiam wszystkich patriotów!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przeciwnicy to może faktycznie zbyt mocne słowo. Fakt jednak faktem, że wadą niektórych jest zbytnie zacietrzewienie.
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
do wodzu8
a by być ścisłym: nie tylko bolszewików sponsorowało Wall Street, Adolfa H. również. Są liczne publikacje na ten temat. Ciekawie pisze o kwestii rosyjskiej Sołżenicyn
http://www.polonica.net/Wsrod_bolszewikow_ASolzenicyn.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
post usuniety przez proteusa--- kolego stadke jeszcze raz prosze o opanowanie sie w swoich wypowiedziach i porownaniach


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora proteus 11:22 23-11-2005

Share this post


Link to post
Share on other sites
No kolego Lokomotywa , sporo piszesz ale w tym co piszez nie ma tresci ( podobnie jak kiedys w przemówieniach partyjnych kacyków , czyzby te same klimaty), wydus z siebie wreszczie czy zycie tych zabitych w komunistycznych katowniach ma dla Ciebie mniejsze znaczenie niz zycie ofiar nazistów , nad ofiarami nazistów wylewasz potoki łez ( uwazaj łatwo sie odwodnic). Potep wreszcie 70lat komunizmu, a moze tylko potepiasz okres błedów i wypaczen tego systemu ( jakies 69lat z 70). z bieruta , rózanskiego , humera chcesz robic bohaterów? wypowiedz sie konkretnie !!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information