Skocz do zawartości

Znów pozytywny artykulik

herrmateuss

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Ja uczestniczyłem w kilku rekonstrukcjach jako żołnierz niemiecki, ale munduru SS nigdy nie nosiłem i nosić nie mam zamiaru. Wiem, że Wehrmacht święty bynajmniej nie był (i pamiętam o tym, gdy zakładam mundur), ale to, co SS wyczyniało, przechodzi ludzkie pojęcie. A jak ktoś sobie robi z munduru choinkę i przypina wszystkie możliwe odznaki i odznaczenia, to już jego sprawa. O heilowaniu i takich tam rzeczach w ogóle szkoda gadać.

Pozdrawiam
Leuthen
Napisano
cyt- Z wykształcenia jestem blacharzem samochodowym, a ostatnio pracowałem jako kierownik budowy. To było gorsze od frontu wschodniego. Praca po 12 godzin przez siedem dni w tygodniu za tysiąc złotych miesięcznie. Dlatego postanowiłem założyć własny biznes. Najlepiej taki, żeby dało się połączyć pasję z pieniędzmi. No i się udało."
- nie ma wyksztalcenia blacharz samochodowy jest tylko zawód
- blacharz samochodowy nie moze i nie ma prawa byc kierownikiem budowy
- 1000 zł to zarabia na budowie ukrainiec ktory pracuje co drugi dzień a nie kierownik budowy
ciuchciuchciuchciuchciuch
Napisano
W sumie najlepszy fragment to:

Co ja poradzę, że ten produkt sprzedaje się najlepiej? - broni się młody Polak. Paradoksalnie kupują je najczęściej mali, grubi i z wadą wzroku. Tacy, których w SS byś nie uświadczył ze względów rasowych. I to jest właśnie chichot historii."

Jak dla mnie to złote podsumowanie tematu.
Napisano
artykuł pisany przez kretyna o kretynie przeznaczony dla kretynów
ciuchciuchciuch"

Lokomotywa: skoro przeczytałeś ten artykuł to sam sobie wystawiłeś teraz swiadectwo ;)

A moim zdaniem artykuł bardzo dobry i obiektywny. Pokazuje pozytywne i negatywne skutki całej sprawy. Zgadzam się także z Profesorem Kuleszą. Profesjonalne i zdrowo podchodzące do tematu rekonstrukcji grupy takie jak AA7 to jedno, a pajace SS" i inne tego typu to całkiem coś innego.

Pozdrawiam
d007
Napisano