Skocz do zawartości

husky1

Użytkownik forum
  • Zawartość

    2 534
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana husky1 w dniu 3 Luty 2020

Użytkownicy przyznają husky1 punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

husky1's Achievements

5

Reputacja

  1. 1120m/s to malo? 105mm HEAT-TP F3A 105mm AMMUNITION FOR AMX-10 RC GUN Companies & Organizations: France Nexter Munitions Nexter Munitions offers a range of combatand training ammunition intended for the105mm F2 gun fitted to the AMX-10RC and RCR reconnaissance vehicle. Technical Data Specification Total length 842mm Total weight 13.7kg Projectile weight 5.7kg Muzzle velocity 1,120m/s Projectile type Inert Range 1,500m
  2. Powyższy tekst pochodzi z pierwszej wersji traktatu. W nowelizacji zrezygnowano z wykazu typu pojazdu, zastępując to definicjami i tak ; Battle tanks are tracked armoured fighting vehicles which weigh at least 16.5 metric tonnes unladen weight and which are armed with a 360-degree traverse gun of at least 75 millimeters calibre. In addition, any wheeled armoured fighting vehicles entering into service which meet all the other criteria stated above shall also be deemed battle tanks. AMX 10 RC ostatnich wersji wazy ponad 22 tony, więc wg. definicji jest czolgiem - co nie zmienia faktu, że czolg z niego żaden.
  3. Wg.Traktatu o konwencjonalnych siłach zbrojnych w Europie (ang. Treaty on Conventional Armed Forces in Europe, CFE) wszystko co ma armatę o kalibrze wiekszym niż 100mm w obrotowej wieży i ma masę większą od 16 ton jest z definicji czołgiem. Zapewne dlatego tak je nazywają.
  4. Francja zastępuje te pojazdy nowymi konstrukcjami, nic innego tą amunicją nie strzela, utylizacja amunicji kosztuje. Wszyscy bedą zadowoleni, moze nie sa to niszczyciele czołgów, ale zapewne Ukraina znajdzie dla nich dobre zastosowanie.
  5. Amunicja uzywana w AMX-10RC nie jest standartową Natowską. Armata 105/47 F2 MECA 105 mm medium-pressure gun strzela amunicją 105 x 527R, podobnie zbudowaną jak ammo do BWP-1 , BWP-3. Co Francuzi dadzą tyle tego będzie- nikt inny nie ma zapasów.
  6. Na Polskę nikt sankcji nie nałożył, możemy śmiało kupić silniki i albo Turcy albo w kraju będą zamontowane.
  7. Caracal to rozwiniecie Cougar, który bazuje na Pumie - kadlub jest budowany wg. tej samej technologii , To taki Peugeot 504 z silnikiem od Peugeot 406, taki to on nowoczesny. S70i to nie cywilna maszyna lecz zubożony UH60 glównie awionika, starsze silniki i sterowanie .
  8. Oczywiście, że nie za darmo - my i reszta Europy za nie zapłacimy. Ta nowoczesna technologia nam oferowana ma korzenie w latach 60-tych ubiegłego wieku. Nowoczesne technologie stosuje u nas Leonardo a i tak nielubiany przez Ciebie Black Hawk, jest technologicznie nowszy od Caracal o 20 lat.
  9. Ukraina nie ma pieniążków aby cokolwiek kupić- śmigłowce dostali w prezencie , ponieważ gdzies te maszyny Airbus musiał upchnać.Nikt inny by nie wziął maszyn , które zostały wycofane z obsługi platform wiertniczych z powodu nagminnych awarii min. przekładni.Dobrze, że bratankowie będą je robić u siebie, bo zbyt pewny-trzeba je wymieniać trzy razy częścirj niż w maszynach amerykańskich.Jeśli ulepszoną technologię z lat 60-tych nazywamy nowoczesną, to szkoda gadać. Węgry przez zakupy sprzętu w Niemczech i Francji, próbują ugłaskać tamtejsze rzady za stawanie okoniem w innych sprawach, a może zabezpieczają się w stylu- spróbujcie nam coś zrobić to wycofamy się z kontraktu.
  10. Większość to użytkownicy Pum, Superpum i Cougarów których Carakan jest rozwimięciem, infrastruktura już jest i logiczne i tansze jest pojście tą drogą. Fajny artykuł -wp.pl jak zwykle wywraca kota ogonem do przodu- sledztwo dotyczy tego, kto wziął w łapę aby zapłacic 13mld a nie tego , kto ukrecił sprawie łeb , slusznie zresztą. Berczyńskiego przesłuchali, bo coś tam gadał i sprawa jest skończona.
  11. Auta bardzo potrzebne. Park SG stażeje sie, a pojazdy są intensywnie eksploatowane w wiekszosci w ciężkich warunkach. Jeep Wrangler bije wszystko w terenie. Dzielenie wartości kontraktu przez ilość zakupionych aut swiadczy tylko o niewiedzy jak takie kontrakty sie negocjuje. Nie jest to seryjny Jeep- a pojazd przytosowany to pracy w SG. Samo przemalowanie- to koszt kilku do kilkunastu tysiecy zł, bo farba użyta nie jest standartowym lakierem i nie bylo to zrobione w fabryce lecz w specjalistycznym zakladzie, ktory montował reszte nie standartowego wyposazenia, cena profesjonalnej wyciągarki, przystosowania pojazdu do brodzeniia itp podnosi cenę pojazdu nawet dwukrotnie- ktoś kto kupował auto w salonie i chciał dodatkowe zabawki wie o czym mówie. Przy czym dostosowanie do głebokiego brodzenia to nie tylko snorkel , inna jest instalacja elektryczna, mosty skrzynia biegów, uszczelnienie nadwozia itp. Do tego wliczona jest rozszezona gwarancja -ponieważ dostawca wie , że auto bedzie cieżko pracowało, więc prawdopodobieństwo uszkodzeń jest wiele wyzsze niż u przecietnego uzytkownika, wiec i cena jest odpowiednio wyższa. Wliczmy szkolenie obslugi, oprzyrządowanie, specjalistyczne narzędzia, oprogramowanie diagnostyczne x kilka zestawów i mamy taki rachunek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie