treasurehunter Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 Panowie,jestem zielony jeżeli chodzi o korzystanie z forum. Dopiero co to poznaję. Ale tak przyglądając się to w ogóle nie ma jakiejś kategorii poświęconej ludziom, którzy kopią monety. W sumie najwięcej jest tutaj osób, które fascynują sie kopaniem militariów. Ja tam nic do do militariów nie mam choć może kiedyś sie zainteresuję. Całe forum główne jest zdominowane jednak przez tą tematykę. TAK WIĘC APELUJE DO WAS ABY STWORZYĆ OSOBNE FORUM MONECIARZY.Nie wiem do kogo tu się zwracać ale z nick'ów mniemam, iż ktoś ważny to kolega Bocian. Może on by coś pomógł... Generalne to ogólnie staram się teraz aby spotkać się z bracią kopiącą monetki ale odzew jest mizerny. Może takie forum coś by pomogło.Pozdrawiam,Ardengard
Bocian Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Kolega Bocian to zwykły typ jak inni. Znam go osobiście od urodzenia to wiem najlepiej :)Co do forum dla zbieraczy monet to jakiego typu dyskusje miałyby się odbywać? I tak forum identyfikacja jest zdominowane przez monetowców. Zastanawiam sie czy będą chętni do wymiany doświadczeń na tym forum.W razie czego mogę zrobić na próbę taki dział.Żaden problem.
Netcom Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 I tak forum identyfikacja jest zdominowane przez monetowców"Bocian czy Ty w ogóle zaglądasz na forum identyfikacja?(hehe)Na 40 wątków wyswietlonych na najnowszej stronie chyba tylko 2 mają coś wspólnego z monetami.No, chyba że te 2 wątki są dominujące..:)
Netcom Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 A cała reszta to łuski, bagnety, nieśmiertelniki i inne głupoty :).
Bocian Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 OK to jaka ma być nazwa?moneciarskie" odpada :), umizmatyczne" zbyt poważne, ktoś ma propozycję?