Skocz do zawartości
  • 0

Co to za łuska?

Pytanie

Napisano

Ostatnio znalazłem takie o to dziwactwo. Jakieś pomysły co to może być?

Gdy brałem w google grafika wyszukiwanie zdjęciem to wyskakiwały mi niepodobne do tej.

Znaleziona w miejscu, w którym znalazłem inne łuski z okresu 2wś

pozdrawiam

331207458_517034810544362_2832262789602122458_n.jpg

330913209_2459159464244172_7335917925240355397_n.jpg

331309146_5911568208911717_954702809550118720_n.jpg

330933179_923712365659493_5830177037708883486_n.jpg

330995095_519022337021160_19999520229850616_n.jpg

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Napisano (edytowane)

Nie wiem co to. Bazując na mojej niemalże zerowej wiedzy wygląda to na jakieś coś z  amunicji do strzelb, tylko nie pasuje to na dnie wypukłe. 

Nie znam się więc pytam

Edytowane przez seba_legenda
  • 0
Napisano

Stary ty masz to przed nosem więc musisz rozpoznać czy to mosiądz czy cynk , czy ołów czy inne ustrojstwo . Z wyglądu materiału można wysnuć przypuszczenie że to na pewno nie mosiądz , po szarym kolorze metalu można przyjąć że to prawdopodobnie ołów który w ziemi pokrył się powierzchniowo szarozielonkawym tlenkiem . Jak ołów , cynk czy cyna , to na pewno to nie jest nic związane z łuska , bo łusek nie robiło się z tak miękkich materiałów . w dodatku gdzie spłonka , gdzie materiał inicjujący ??. Raczej jest to ołowiana , zatyczka do jakiegoś urządzenia która ma rant aby nie wpadła głębiej i żeby można to było wyjąć z tego urządzenia . Do czego raczej nie uzyskasz odpowiedzi. Same wymiary też dyskwalifikują jako łuskę do czegokolwiek.

• 0
Napisano

Witam!

100% pocisk typu breneka , ale wydaje mi się , że własnego wyrobu. Być może stary odlew do broni czarnoprochowej.